vilken dag

219560-27Hej på er allihop..Och till Pysan..tack för att du hörde av dig..Jag får väl kolla in hos dig lite då och då ändå..Förstår väl att du har annat att göra också..fniss..Du är söt du..
Själv har jag haft en kanon dag.:Kan inte fatta det..Jag somnade utan problem Vilket är svårt när man fått behandling..Pga.ateroiderna man får..Men jag somnade..Och sov hela natten.:Vaknade ganska tidigt..och började dagen med en tablett mot illamående.Sådana får jag ta till imorgon..Så jag har tagit en nyss för kvällen också..Gav katten mat i morse och sen fixade jag en frukttallrik till mig..Det gillar jag..Med honung och mjölk..Lite kaffe..Sen blev det att kolla av dagens mail och skriva till alla som har skrivit..Så är det varje morgon..Härligt..Sen pratade jag med lillasyrran på landlinjen..efter det pratade jag med storasyrran på skype..Det är himla bra för vi har båda skype och webkamera så vi han se varandra..Det är underbart..Och jag älskar båda mina systrar..Tur jag har en fin familj får jag säga..Sen klippte jag ut kläder till hararna jag syr..Och sen äntligen fick jag tid att gå och duscha..Jag var tvungen att gå till posten ett ärende..Och när jag kom ut så var luften riktigt varm även om det var mulet..Det kändes så lustigt i benen..Kändes som om benen bara ville "pinna" på hur mycket som helst..Men jag tyckte inte jag skulle gå så långt idag..Jag kunde ju faktiskt få ett bakslag..Så imorgon blir det en längre sväng om jag är ok..Vilket jag utgår från att jag är ..När jag kom hem från posten så mediterade jag och lagade mat..Därpå tog syandet vid.Så det har jag ägnat hela kvällen åt..Två pojharar är så gott som klara..Dom ska få ett band runt halsen bara.Tjejharens kläder är också klara.Men jag sitter just nu och broderar lite på hennes kjol..Det blir inte klart idag..För nu börjar det skymma och jag vill kolla lite på tv också..Dessutom behöver det inte vara klart idag eller..Det är ju en dag imorgon också vetja..Har inget bestämt för morgon dagen..Men kanske kunde vi ta en sväng till Amble om jag frågar maken snällt..Det är loppis där på lördagar..Inte för att jag ska köpa något men det kan vara kul att komma ut lite kanske..Jag har fått för mig att jag ska göra om i mitt rum..Vill ha vitt vitt..Ska ha nya möbler..Så jag får försöka spara lite..Så det tar väl en stund att få ihop..Det är inga jättesummor..Men det tar en stund för mig att få ihop..Men först ska jag måla väggarna igen..Jag målade ju när vi flyttade in i oktober..Men jag ska som sagt ha vitt..Och det är det inte nu..Det är terrakotta färgat kan jag väl säga..Har fått för mig att ha lite vintage eller chabby chic aktigt.:Helst skulle jag vilja ha pengar och plats att köpa riktigt gamla möbler att fixa till..Men det får bli en annan gång en annan plats.Lägger upp en bild från ett ställe vi besökte förra året.En pub..Men jag kommer inte ihåg namnet..Men stenen är från förr när det var ryttare som skulle stiga av och på sin häst..Himla gulligt tycker jag...Nu slutar jag för idag..Till nästa gång..njut av livet..Kramar till er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0