torsdag i stan

Hej igen..TaCK min Yvonne för kommentaren..så roligt att se att någon läser.haha..Här blev sommaren kort..I dag är det mulet igen.:Men det har varit rätt varmt och gött..Har tvättat min vinterjacka så den hänger ute på tork..Sen ska den ges till helikopter ambulansens insamling tänkte jag..Dom har en insamling och jag gjorde en insamling bland mina gamla paltor..Det är inte klokt vad lite jag behöver.hahaha..Dessutom KAN jag ju kanske hitta något annat att fylla den tomma platsen med..Jag behöver till exempel inte titta efter en regnjacka längre..För Foss kollade också.:Och vann en på aukton på Ebay.. I storlek small..Den var ju för tusan stor till mig till och med..haha..Himla bra tycker ju jag då..Har ätit lite också..Sen har jag fallit för frestelsen när vi var och handlade..köpte en flaska rosévin..Dricker inte något med alkohol längre..Inte ofta i alla fall..Har inte tagit något knappt sen i mars..Men idag ville jag ha kallt rosévin..Så det har jag druckit..Är inne på andra glaset..Vill ta det lite lugnt..Med tanke på att jag har cancer på ytan på levern så vill jag inte anstränga den så mycket..I går i solen tog jag en alkoholfri öl..Smakar inte så illa faktiskt..Men jag har inte hittat något alkofritt vin som är gott.:Dom är så jädra söta..Jag vill ha riktig vin smak på dom..Men det har jag alltså inte lyckats hitta..Så jag antar att det inte är meningen att jag ska dricka alkofritt vin..fniss..
Har också varit inne på FONUS och laddat ner det vita arkivet..Det ska jag fylla i skicka hem till någon som kan förvara det..Inte för att jag tänker lägga näsan i vädret och dö..Men jag vill ha ordning och klart med saker och ting nu när det är som det är..Då har jag fyllt i så det är klart vad och hur jag vill ha saker och ting..Och det säger jag ju..
Det ska inte vara några lessamheter..Jag förstår ju att kanske någon kommer ev. att vara ledsen.Men det ska inte vara en gravstämning så att säga..Nä..jag vill att dom ska äta gott..dricka vin och öl..Sen ska dom tvingas lyssna till Lasse Stefanz som jag gillar..hahaa..Och lite spansk glad musik..Och så ska min aska spridas över något ställe som är lämpligt..Det blir säkert bra.:Och då jag är övertygad om att jag lever vidare fast inte i min kropp så kommer jag säkert att vara där och hjälpa dom med att äta och ta ett glas vin..hahaha..
ANnars har vi inte gjort så mycket..Vi for till Ashington och handlade cement..Foss håller ju på att göra iordninng den lilla lilla pytteträdgården vi har..Och det behövs fyllas igen med lite cement här och där..I morgon ska vi ev. fara till handelsträdgården och kolla efter staket om det är billligare där än på trä handeln..Då kan jag kolla efter lite plantor också vet ja..Det ser jag fram mot..MÅr för övrigt bra..Men jag har sovit illa i två nätter nu..Var svårt att somna igår kväll igen.Tur att jag inte behöver gå upp tidigt på morgonen..Hur skulle det gå när man somnar runt fyra tiden på morgonen..Då är det ju nästan dags att gå upp ..fniss..
Ska kolla väder rapporten om den stund och be att vi får lite mer sol.:För det var så underbart här igår..Men det kan jag ju inte leva på idag...fniss..Till nästa gång..Njut av livet.. Ska se om jag kan lägga upp en bild på stranden här.:Om det inte funkar så funkar det inte..ENKELT:.haha..Kram Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0