söndag

Hej och god kväll..I dag kunde jag logga in här igen.Dom har visst ändrat något som jag inte kommer ihåg igen..Så jag kunde inte logga in i fredags.I dag har vi haft ännu en solig dag..Så vi har haft sommar tre dagar denna veckan..Gick upp ganska tidigt faktistk..Och när klockan var lite över tio så var jag färdig duschad..Och det är inte ofta jag är det ska jag säga..Men jag tog min promenad..ner vid stranden och sen hem igen..Väl där så satte jag mig utanför i solen igen.Härlig härligt..Så jag tror jag kom ytterligar ett steg närmare det bruna stadiet..Apropå brun..I dag har jag gjort en färgad ängel.Den ska gå till en tjej i GBG..som är mulatt..Ja det är hennes mamma som ska ha den..Och innan hon ens frågat om jag gör mulatt ängel så hade jag en på gång för jag hade lite färgat tyg..haha..Det tycker jag är bra tajming.Sen fick jag två änglar till idag..Två sovrums änglar ska gå till Hjo..Det tycker jag är roligt.:Det har gått mycket bättre än jag trodde faktiskt med mina änglar..Häromdagen skickade jag in lite mer pengar till cancerfonden..Apropå cancer..har hittat ett cancer forum på nätet för tjejer..Och jag registrerade mig..men jag vet inte om jag orkar vara där.ALla är verkligen jätterara och välkomnande..Men jag upptäckte att jag blir lite lessen när jag läser där.:Och d mesta handlar om cancer..Nä..det är inte bra..Doktorn får reda ut min cancer och så tar jag och kroppen hand om det vi kan.Jag ska inte bry mig eller tänka på något annat..Det blir lite mycket negativa vibbar tror jag..Och det ska jag inte ha...Jag håller på för fullt varje dag med min meditation där bara positiva tankar får komma in..För övrigt mår jag bra tycker jag..Lite svårt med skiterit annars inget större..Men jag får väl påpeka det igen när jag kommer in nästa gång..Foss har beställt virke idag till staket i trädgården..Så det kommer dom hit med på tisdag..Samtidigt beställde han en hammock..HÄrligt va..Just nu när vi sitter där ute så sitter vi på en gammal telefon bänk som antagligen stod här i huset innan..haha..Men jag ser fram mot att få sitta lite i hammocken..Det kan göra mig gott..Får vi sen klart på gräs och annat i den pytte lilla trädgården så kanske det hinner bli en grill eller två innan sommaren är slut..Nu har jag inget mer att tala om för idag..Får se om jag får med någon bild från trädgården hur den såg ut i oktober när vi kom hit..Det är lite svårt med inläggen ser jag..Meningar är borttappade..Så jag hoppas hela detta kommer med..TIll nästa gång...njut av livet../Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0