söndag kväll kl18.47

Hej på er alla midsommarfirare.Hoppas att ni har haft en fin helg med god samvaro och mat och dryck. Jag har haft ännu en lat dag i sängen för det mesta..Det har varit blåsigt som bara attan..Regnat emellanåt och sen har solen skinit lite grann också..Men jag är trött idag också..Så jag har tagit ännu en vilodag..Mår rätt hyfsat men är trött..Det är första gången jag känt denna trötthet..:Men det går över..Imorgon är en annan dag vet ja..Har ialla fall fått klippt ut kläder till två änglar..Men jag har inte tittat på symaskinen ännu..hahaha.Det blir väl inget med det idag heller för den delen..Det är ju inget som måste göras bara för att jag råkade få lite energi och fick klippt ut lite kläder..Katten är inte glad heller..För det är andra dagen i rad som han inte har varit ute så mycket..Men när vi är goda och lyhörda och har öppnat dörren till honom så har han stuckit ut nosen en kort stund och sen in igen..Tror han skyller på oss för att det inte är riktigt kattväder..Han har fått en ny knasig idé..Han gillar att bli instängd i skjulet...och ligga där uppe på hyllan och sova för sig själv..Han har de mest knepiga saker för sig..Men antagligen så var det lite kallt där idag också när det blåste..För han kom ut ganska snabbt igen..Annars har det inte varit så mycket..Pratat med båda systrarna..Vilket jag tycker mycket om...Och så mina pojkar..DOm mådde bra idag..För det hade tydligen blivit väldigt lugnt igår..haha..Så det var ju bra det..Att ha en dag att friskna till på menar jag..Vi hade vunnit på keno också..Hela fem kronor..Riktig storvinst va..hahaha..Min tur spela nästa vecka..Får se om vi har bättre tur då..Vi spelar inte för så mycket..Det blir 75 kronor..Varannan vecka..Och det gör man ju slut på ..på annat ändå kanske..Vi har inte hållt på så länge ..men en dag får vi storkovan..Har inget att berätta egentligen i och med att jag har varit i sängen i två dagar..Och där händer det inte mycket ..fniss..Har sovit i omgångar.Men hoppas jag kommer igen i morgon..Mina fingrar blir mer och mer som om dom är bedövade igen..Det hade jag efter förra cellgitet också..Men då satt det i tårna också..Det var himla bökigt..Kändes som om jag frös om tårna hela tiden fast jag inte gjorde det..Och fingrarna..ja det blir konstigt..Kan inte knäppa knappar ordentligt..osv..Jätte konstig känsla..Men för all del..det kunde varit värre antar jag.:Så jag är glad så länge det stannar så här..Nu slutar jag för idag..Kanske har jag lite mer att berätta imorgon..Till dess..njut av livet..KRam/Lena

Kommentarer
Postat av: Piba

hej morsan...nu e det tebax till vardagen igen...ska in till jobbet nu...o slita hehehe...ville bara säga hej...kram

2008-06-23 @ 09:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0