snälla människor

 Hej igen..Snart är ännu en dag tillända..Har varit en ganska bra dag tycker jag..Fick  mig ett gott skratt idag..Jag vann en auktion på Ebay förra veckan.:Ett par helt nya skor..Jogging...från POLO sport..Storlek 4.5 som är 37.5 i damstorlek..Jag var glad för jag fick dom för knappt 70 kronor..I dag kom dom...hahah..Och dom är SÅ himla fina..Men lite för små för mig..Det är alltså barnstorlek...hahaha..Jag fick ett gott skratt i alla fall..Ska skicka iväg skorna till Trollhättan..Skickade iväg änglar till  Barbro och till Gunnel..Sen gick jag min vända..Och jag får mitt tyg snart jag köpte av en tjej på Ebay..fast det blev inte på auktionen..Utan jag mailade henne.Hon kommer att lägga ner mer tyger till mina änglar än jag betalar för.:Det tycker jag är himla snällt.Så jag funderar på att sy en ängel till henne och ge henne den..Men hon ska flytta till Frankrike också::Så kanske vill hon inte ha någon.:Jag menar..det är ju inte så kul att få mer saker att packa ner när man ska flytta..Då gör man ju sig av med saker istället..Jag vet hur det var att flytta från båten..Vi hade ändå inte mycket grejor.:Men GUD vad jag sprang fram och tillbaka till posten med lådor..Likadant när jag var hemma förra sommaren..Då skickade jag många från Sverige och hit..Och det var också ett springande till posten..Nä det var det inte alls..För man fick gå till ICA:.men dit gick jag..hahaha..Har också klippt ut och sytt delarna til fyra änglar till idag..Men jag har inte satt ihop delarna ännu..Eller fyllt dom..Men jag har vänt dom så att rätsidan är utåt..Foss har varit på sin kontroll idag..Han talade om sina problem..Men dom tror inte att det är så farligt..Det låter ju bra..I dag kom det två andra paket med posten också..Ett från min granne Yvonne..med de sötaste tyger i..och två små nallar som jag har satt på min väska..Och ett paket från min syster..med matjessill...och röda Ferrari bilar i..och snöbollar eller vad dom kallas..Så jag har fått lite svenskt godis..Jättegott..Det gillar jag..Annars har det inte varit så mycket mer idag..Men imorgon ska jag NOG ta tag i mitt rum..Det behöver spacklas för att sen tapetseras och målas..Och jag är inte bra på sådana saker..ELLER jag har inte gjort det så mycket..Men Foss tjatar hela jäkla tiden om att varför tror du att du inte kan göra det.:Så jag ska banne mig visa att jag ska göra det själv.Sen om det blir dåligt får han göra om det...hahahaha...Får väl försöka sjäv ändå..Det får ta den tid det tar ..Har ju i och för sig igen brådska..Men jag måste bara bestämma mig för att göra det själv...Det kan ju vara roligt att säga att jag har gjort det själv också kanske..Så nästa gång jag får en idé i skallen kanske jag kan göra det utan att först behöva bestämma mig för om jag kan eller inte..Det är ju lite psykologist det där också vet jag..Nu ska jag kolla lite på tv..Har inte något vettigt att berätta ..Kortet ovan är från vardagsrummet..Har nog inte lagt upp det förut tror jag..Till nästa gång..njut av livet

Kommentarer
Postat av: Yvonne Tidblom

Tjena !!!



Ha ha de kortet har du lagt ut förut,hur är det med minnet,fan ja är äldre än dej..ha ha,ja sätt igång att spackla nu det klarar du ,han va fet Moggie,som min smulan,har vart ute med henne nu en sväng,o nu regnar det.Fan va ja letade efter CD som ja ska bränna av,men till slut hittade jag den,så jag ska bränna av o skicka...hä nu har jag inte tid längre,ska packa lite grejer som jag ska ha ut till stugan imorgon..lev gött,det är du värd min vän...puss puss

2008-06-17 @ 16:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0