ny musik från min vän

Hej igen.Nu är jag tillbaka igen..Vaknade strax före åtta av att jag hörde när killen kom med sina vackra svarta hästar.Det är en kille som brukar köra sina hästar här utanför flera dagar i veckan..Han använder hästarna till begravning tror jag.Dom har mycket sånt här att hästar drar kistan i en jättefin svart vagn..Själva hästarna är kolsvarta och springer så himla fint..Men han har också några bruna han tränar ibland..Jag vet inte om han har dom till samma ändamål.Men det låter så härligt när man hör hovarna klappra mot asfalten..Vädret har varit lite växlande här idag. Foss och jag for iväg till brädgården och handlade mer trä.Till grinden och färg till mitt rum..Och gissa vad...Jag struntade i att ha något på huvudet..Har ju ännu någon centimeter hår kvar..Och jag tänkte som så..att det är ju så många som är helt kala på huvudet idag.Och inte vet jag om någon tittade.Men då var jag ju snäll och bjöd på det..haha..Hade inte ont av det..Men kanske det blir värre när allt håret är borta..Jag får se.Fick idag papper på att  jag får ta ut en ny peruk ..Får se om jag gör det eller inte.Har ju en sen förra året som jag inte använde så himla mycket..jag får se hur jag gör..Det kan ju vara bra att ha..Men å andra sidan klarar jag mig utan också..Yvonne..Yvonne..tack för kommentaren..Klart jag fixar detta också..Ont krut förgås inte så lätt..haha..Och DU..jag har lyssnat på skivorna..Och dom är SÅ bra..Fast jag tycker Streaplers var bättre än LS..haha..Men den var också bra..Fick ju ett paket från min goa vän idag..Innehöll två cd..med nämnda Streaplers och en med Lasse Stefanz nya cd..SKITBRA båda två..Och hon i sin tur fick ett paket från mig idag med en cd..hahaha..En där jag har spelat in sånger från -99 och till 2006..Inte så himla proffsigt men det hörs ändå hur jag utvecklas alltefterson tiden går och jag lär mig att hantera keyboarden bättre och att göra bättre bakgrunder..fniss..Har fått brev idag också..Ska in på scan den åttonde juli.Men jag får se vad läkaren säger nästa torsdag..Vet inte om jag kan vänta så länge..Har så jäkla ont i svansen så att säga..Och i ländryggen..Det är inte bra..Men jag får inte måla fan på väggen med en gång.:Även om det är lätt att göra det..Foss fick i alla fall gjort grinden idag.Tyckte liksom inte att det tog någon tid alls..Han är himla händig..Men det är jag med .haha.Har gjort klart en ängel så gott som..Har två till klara men dom ska ha kläder också ..Så det får jag väl klippa ut i helgen antar jag..För i morse innan vi for iväg så fick jag ett städryck..Så jag behöver inte städa i helgen.:Det kändes bra att få gjort det..Det behövdes.:Har fuskat i en vecka nu..Så det var verkligen dammigt tyckte jag..Glömde ju tala om att i paketet från Yvonne låg det en jättefin kasse med Grästorp skrivit på och två Grästorpspennor..Himla bra för dom försvinner alltid på något sätt.haha...Kassen är bra att ha när jag åker på behandling..Eller när jag shoppar också för den delen..Får väl vara lite exotisk och göra reklam för hemma byn här i England..haha..Nu ska jag kolla på en engelsk deckare.:Ett fall för Frost..Rätt bra..Annars är jag mer intresserad av dokumentärer..och så mina favoritsåpor...Hem till gården och coronation street..Det kan jag ju inte missa..Jag är väl tillbaka imorgon..TIll dess..njut av livet..Kram /Lena  Bild från mitt JÄTTESTORA KÖK...fniss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0