ny adress tror jag

Hej igen..hoppas detta funkar..Tror det är ny adress till bloggen..Nu får man skriva till publishme.se..Så jag antar att det kanske blir att man får skriva turnip.publishme.se då..Får se om det är rätt..Kunde inte gå ut och skriva igår för dom har bytt ställe..Men nu är jag ju inne här ialla fall och hoppas det funkar..Dagen har varit helt underbar .Så nu har vi haft sommar i två dagar ..denna veckan..Jag skulle nog säga totalt också för den delen..haha..Så jag har suttit ute i flera timmar och läst hemmet journal.:Och jag är alldeles röd..haha.Men det är ju ett steg närmare att bli brun ialla fall.haha..Har ju nästan trott att jag har varit reklam pelare för albyl i ett år..fniss..Sen har jag inte gjort något mer på hela dagen.:Jo det har jag..Jag har ju tvättat en maskin..o du jösses vilket hårt jobb..haha.Sen har jag planterat om några pelargoner som grannfarbrorn vart här med..Han hade några plast krukor stående hos sig..urnor rättare sagt..Och där fanns det några trötta pelargoner som jag satte om med fräsch jord..Så jag tror dom tar sig..Sen har jag stoppat tre änglar..En färgad ängel..haha..Och det är väl inte klokt egentligen..Är i kontakt med en mulatt tjej i GBG som frågar om jag inte har någon mulatt ängel..haha..Och så har jag det..Det måste vara telepati alltså..Så den ska jag sy och skicka till hennes mamma tänkte jag..Som en överraskning från dottern då alltså..Det blir lite kort idag för nu får jag ju se til att skriva till dom som tittar in här ibland.Du är välkommen Yvonne..Visst är det mysigt nere vid stranden va..haha..Det vi har det har vi i Newbiggin..haha..Till nästa gång..njut av livet..Kram Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0