mina extra döttrar..

Afton i stugan/orna..Vad glad jag blev när jag öppnade bloggen ..såg att mina två extra ongar varit inne och skrivit till mig..HÄRLIGT...PYSAN...jag vet du ska hem..Fick mail från mamma idag..Hoppas du får det härligt..Inte fått sillen ännu..men väntar med spänning...LISA PISA....vi får se om det kanske kommer nåt med posten.Men först måste eller vill jag göra dom som är beställda..Sen kan jag göra en..Vad bra att du trivs med jobbet..Hoppas du får vara kvar..
I dag har jag varit redig IGEN..Det är ju inte så himla ofta den andan faller på.:Men jag vill ju ändra mitt rum..Har bestämt att jag ska vitt vitt vitt::Jag läser många inredningsbloggar..och det är om inredning och folk lägger upp bilder på hur dom gör..Dom hittar saker på loppis och målar vitt och snyggt..Lite chabby chic..Och det är SÅ tjusigt.. Så idag tog jag fram ..eller Foss tog fram tapetklister...för jag var tvungen att limma på en del ställen..Väggen är så jäkla dålig och ojämn..Så imorgon ska jag köpa vanliga vita tapeter och sen måla vitt ovanpå..haha..Det låter vansinnigt men det ska jag göra..Sen hoppas jag att jag så småningom kan få ihop till andra möbler..Har hittat så fina tyger på ett ställe också..Det kan ni kolla..cathkidstone.co.uk..Har kollat alla Leila bakar program på fyran..Och det ser ut som om hon har mycket grejor därifrån i sitt kök också..Det är inte jättebilliga tyger men ACK så söta..Vad har jag gjort mer...Jag drog ett varv med snabel draken  också..Tänkte nog städa bättre imorgon..Jag gick till frissan idag..OCh hon klippte av håret..så fick det bli...Men jag sparade en tuss..Den ska jag ha med mig när jag provar ut peruken tänkte jag..Så jag får en liknande färg..Sen fick jag fram sy grejorna igen..Så jag har nu stoppar tre änglar..och sytt ihop kroppar armar och ben..Kläder är utklippta till en ängel..Men sen måste jag också vända ut och in på vingarna och brodera dom..SÅ det tar en stund innan dom är klara..Det är inte gjort i en handvändning precis..Men det är roligt.OCh så får jag ju in pengar  till cancer fonden..Det tycker jag är ännu roligare..Har haft lite växlande väder här i dag..Lite moln lite sol..lite skvätt..Men inte så farligt..Foss har tagit ledigt idag..I morgon när vi åker till brädgården ska han köpa mer virke..Vi ska ha en grind också::Och inte bara staket..Nu kom jag på ..jag har ju pratat med min gamle granne där hemma i Grästorp idag också..Vi pratade i över en timme.:Och tiden bara flög iväg..Det bara blir det ena efter det andra att prata om..Så ska vi säga hej då..då kommer någon av oss på  något mer att säga..OCh rätt som det är så har det gått en timme..
Pratade med mina båda syrror idag också..Systera i Hjo och jag använder alltid SKype och webbkamera..Det är så härligt..För då kan vi ju se varandra..Och det är gratis..Tyvärr fick jag ett tråkigt besked från henne senare i kväll..Pappa ligger inne på LAS..och är inte pigg.Han fick en pacemaker häromdagen.:Och han skulle gått hem imorgon..Men istället blir det ännu en operation.:Och det är nog lite osäkert hur det går..Han är ju 82 i augusti om han får leva..Hoppas det går fint..Och på måndag ska ju Foss in på sin kontroll..Han har varit trött de senaste..Så jag hoppas att inte skiten kommit tillbaka på honom också..Det räcker med att jag har fått tillbaka min jävla cancer..Ja...det var väl allt jag hade för idag tror jag..Nu ska kolla tv och läsa Munken som sålde sin Ferrari..Det är en bra bok..Rekommenderas..Till nästa gång..Njut av livet..Kram /Lena SÅ här ser det ut i mitt rum nu..

Kommentarer
Postat av: Yvonne Tidblom

Tjingeling !!Vilket gulligt sovrum du har,det är ju inte så stort men de räcker ju till o katten..ha ha.Ja du har all rätt att va förbannad över din jävla Canser...men du klarar de denna gång me.Du är så jävla possitiv att du ska klara detta,å de gör du min kära..fan va ja svär mycke då..ha ha.ha de gött,ta dej ett glas vin o njut..puss puss

2008-06-13 @ 19:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0