måndag kväll

Så är det en ny vecka igen.:Och jag vaknade till ännu en solig dag här i Newbiggin..Och jag blev jätteglad..Har också sovit lite bättre inatt..Har dock märkt sen igår att jag har en brännande känsla på tungan..Skitäckligt..Så jag antar att cellgiterna håller på ännu..fniss..Ja gör dom bara nytta så må det vara hänt..Jag hade inte så många biverkningar förra året när jag fick cellgift och utgår från att jag fixar detta också..Annars har dagen inte innehållit så mycket..Jag fick två paket från Ebay..Ett par sprillans nya tygskor i rött..OCh en klänning som passade mig som hand i handske..Den är vit botten med svarta och röda mönster..Och det var skithäftigt ihop får jag säga..Tog en sväng till posten och skickade en mulatt ängel till Coconuts mamma i Göteborg..Den var skitsöt..Och då jag döper alla mina figurer jag syr så såg hon ut att heta Bella..Och så fick det bli..Hoppas Coconuts mamma tycker om henne..Jag har också klippt ut kläder till ytterligare två änglar som ska gå till syrran i Hjo..Ja till hennes kompis mer exakt..Det blir två sovrumsänglar..Sen har jag en ängel till en vän i Grästorp också..Jag har också hunnit med att sitta ute i solen..Det är så himla skönt..Har dock inte varit på någon lång promenad idag..Tänkte jag skulle gjort det men struntade i det..Jag hade också tänkt städa..Men jag struntade i det också..Det finns ju kvar när det blir regniga dagar..I morgon ska syrran skicka matjessill till mig..Det ser jag fram mot.För det har jag inte ätit på några år..Så det ska bli gott.:Hade tänkt äta det till midsommar..MEn så kom jag på att jag har ju behandling dagen innan..Så kanske ska jag äta det innan eller några dagar efteråt..Det ger sig nog..Just nu sitter jag och väntar på att hem till gården ska börja..Det kollar jag varje dag..hahaha..Tycker det är bra..Sen är det Coronation Street också..Sen ska jag ev ringa hem till Elsy i Grästorp..Har inte pratat med henne nu på någon vecka.Brukar ringa varandra nu och igen.Det är kul..Men jag behöver ringa ANita också.:Men det är lite svårare för hon är ute mycket..Men vi pratar ganska länge när det väl blir..Har varit ute på kanarieforumet idag igen..och hahaha..återigen får jag på nöten..fniss.Man kan inte tycka för mycket för då retar man andra tydligen..Men det skiter jag i..fniss..Men sorgligt när det blir påhopp..En skrev att det ser inte ut som om din behandling har hjälpt..Det var elakt tycker jag..Sen är det ännu mer skit att dom kan ta bort vad dom skriver..Fy tusan.:Men jag menar..det visar väl nivån på hur en del skriver..ja ja..Han eller hon var väl glad ..Men när syrran gick ut och skrev att HON tog illa upp så tog dom bort det elaka..Men VAD har min cancer med åsikter att göra..Jag fattar inget.:Men det behöver jag väl tydligen inte göra heller då..Nu har hem till gården börjat..så nu struntar jag i er för idag..Till nästa gång..njut av livet..Lägger upp en bild på huset igen..eller rättare sagt mitt pytte kök/Kram /Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0