inredning

Hej igen..Tack igen Piba och Yvonne..Kul ni har lite koll på mig här..haha..Piba ..hur gick det för er på kvällen.:Kom ni iväg eller..JA..Yvonne..skicka Anneli med en gång..pust och stön..Idag har jag gjort lite till med mitt rum..LIte till innebär..att jag slipade det som jag behövde slipa..Samt att jag fick spackla det som behövdes spacklas mer..Och Foss fick ta til cement och fylla igen det hålet som är i hörnet ..Jag pratade ju om att det var så taskigt tapetserat i hörnet..OSV..det var inte bara taskigt tapetserat.:När Foss knackade på väggen i hörndet idag så ramlade halva väggen ner..hahaha..Nä...inte halva väggen..men en bra del ialla fall.Så vi får se om det är torrt och klart imorgon..För då ska det börjas tapetseras..Så jag har egentligen inte gjort så mycket idag..Jo jag har handlat hela resten av dagen..haha..I min fantasi..Där kan man tro att jag har ett hus med sju rum och kök eller något sådant..Jag menar då med tanke på allt som jag vill ha..Har hitta hur många inredningsaffärer som helst på nätet ..både svenska och engelska..Och det finns så många som säljer den här chabby chic stilen som jag vill ha..Eller den lantlligt vita stilen..Det är så vackert..Men nu är det ju bara mitt rum som ska grejas så det behövs ju inte allt detta som jag skulle VILJA HA:..Men å andra sidan..det kostar ju inget att drömma och fantisera..Och det är ju tur det..för det hade gått på en nätt summa idag annars..hahaha..Har haft tv-n och lyssnat på final matchen mellan Tyskland och Spanien..Ja..Spanien vann ju..men jag vet egentligen inte hur bra eller dålig matchen var..För det lät inte så övertygande bland publiken..haha..Nu är jag ju inte någon fötbollsfantast heller för den delen..så jag begriper väl inte det..Vädret har varit ganska ok idag också..Alltså uppehåll är nog bättre att läsa..För jag har inte varit ute så jag vet inte hur det har varit rent temperatursmässigt..Nu har jag inget att berätta om mer för idag..Men jag antar att jag är tillbaka imorgon med mer rapporter om mitt rum..Då ska jag ju själv testa för första gången att tapetsera..fniss..Ja ja...Det blir som det blir..Och förresten Yvonne..jag glömde...TREVLIG SEMESTER..ha det underbart..Och till nästa gång..njut av livet..Kram /Lena

Kommentarer
Postat av: Yvonne Tidblom

Ha ha måste ju ha koll på dej lite,när du inte är hemma i Sweden som du skulle vart.Ja nu börjar min sem idag lite mulet,men bara idag,sen ska det bli kanonväder,Jag o Yvonne åker in o tappar lite blod idag,o det känns bra,att man kan hjälpa andra människor.Sen ska jag träffa Nettan o då ska vi fika,sen ska jag handla lite,så Yvonne får ta bussen hem,men det är ok.Vill bara koppla av o inte stressa.Den 9/7 åker jag på Lasse Stefanz dom är på Lane Loge dansbandsveckan då.Så jag flyttar inte ut förän på Tisdag till Mellby,så då får vi se hur det går för Smulan.Ja du har rätt roligt med ditt rum..ha ha,de blir nog jättebra när det blir färdigt.Nä nu ska jag in i duschen,så vi åker kl.8 in till Lidk. ha det gött min kära..hej hej

2008-06-30 @ 05:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0