fan också..

God kväll..Nu är jag sen igen.Men jag har varit så himla redig..Klippte ut tre änglar och sydde ihop..Sen har jag nästan vänt alla delarna..SÅ imorgon kan jag börja fylla dom..Sen klippte jag ut kläder till en av dom..Kollad elite på svt i datorn..Kollade sommartorpet och söderläge.:Sen blev uppdrag granskning.Det gillar jag..Gick en sväng idag också.Hämtade mer medicin för den var slut.Det får vi gratis här.:Vi betalar lite över 80kronor för receptet:Men all medicin är fri.Det är ju bra ..Sen har FOss och Ian gjort klart staketet idag i den pyttelilla trädgården..Det ser jättefint ut..Nu fattas det en grind..Imorgon ska Foss sätta ut hammocken sa han..Det blir säkert bra..Det har regnat lite ibland idag..Men det ska bli fint imorgon igen.:Då kan det ju bli fint att sitta i hammocken och sy änglarna kanske..Vad har jag gjort mer..Jag har ringt hem till pojkarna också..Dom mådde bra..Johnnie låg i sängen och pratade..Han var så trött idag sa han.Han hade inte ens duschat efter jobbet och det brukar han göra nästan med en gång när han kommer från jobbet..
I dag har jag också tappat en massa hår..Först när jag borstade håret tappade jag en stor tuss..Och ikväll när jag liksom drog handen genom håret så fick jag hela näven full med hår.:Det är äckligt.Jag har inte ont av att tappa det.:Men jag vill inte ha stora tussar här och där..Så imorgon ska jag klippa det kort kort..För då syns det inte så mycket.Eller jag menar..jag får inte så stora tussar i handen..hahaha..Jag ska få en peruk igen..Denna gången ska jag ha en kort tror jag..Lite assymetrisk kanske..Jag får se vad dom har när jag kommer till affären..Ja ja..det får bli som det blir med hela den här hårhistorien..Jag mår ialla fall ok tycker jag..Har en dov värk i svanskotan..Får ta upp det igen nästa torsdag när jag har behandling igen..Dagen före midsommar har jag behandling..Inte för att vi firar det här men ändå..Jag ska ju få sill från min syster och vill gärna äta det just då..Men antingen får jag ta det före behandlingen eller så några dagar efter behandlingen är slut..Det ger sig det också..Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer ..så jag slutar för idag eller kväll..Och till nästa gång..njut av livet..Kram /Lena

Kommentarer
Postat av: Lisa Tidblom

Hej min xtra mamma :)

jag å sandra har de bara fint..ja jobbar mycke å trivs som fisken i vattnet:P

Idag har jag vart ledig men går på imorrn igen..vi har haft blåsigt i några dagar, annars inget å klaga på:D ...nu e ja hos mamma, ska bränna Lasse Stefanz den nya..såå jättebra!! :) fjäsk fjäsk ^^ lisa vill så gärna ha en sån där söt ängel som mamma fick =) nä nu ska här brännas...men du morsan kick some ass!!! haha ha de bäst..love ya<3 pussar

2008-06-12 @ 19:14:35
Postat av: Pyret

Hej hopp!

Nu ska jag snart hem till Sverige, om en vecka närmare bestämt! Nästa torsdag vid den här tiden befinner jag mig hemma hos Petra i Strängnäs :) Ska bli så roligt att få komma hem för ett par dagar, speciellt på midsommar. Längtar så efter sill, precis som du! Du får njuta av din sill, antar att den kommit? Jag ska njuta iallafall :)



vi har samma väder här på Irland. hade en underbar helg men igår kom molnen tillbaks och idag kom det en skvätt, så tråkigt! men jag har fått lite färg trots allt.

Ha det toppen, lev lungt! puss o kram

2008-06-12 @ 23:17:21
URL: http://pyretma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0