en regnig dag

Hej och god kväll.Vilken dag va..Det regnade när jag gick upp och det har regnat hela dagen utan uppehåll. Så jag har inte varit utanför dörren alls..Inte för att det gör något..Men det skulle varit skönt med lite luft i näsan..Så jag har allvariliga funderingar på att införskaffa en styck regnjacka igen.:Jag hade ju en i bilen som stals..Så den har väl någon annan nytta av nu då kanske..Har varit ute och kollat på Ebay efter regnjacka..Och det finns massor med olika..Får ta en titt till. Jag är lite snål.:Vill inte lägga så mycket pengar på en regnjacka.Men jag är samtidigt i behov av en så jag kanske får tänka om.Hade jag varit hemma i Sverige så hade jag väl kanske tagit Pibas...haha.:Han har så många olika jackor så han hade säkert lånat ut en till sin mamma antar jag..Katten har inte heller velat vara ute..Jo det har han men han gillar inte när det är blött.Så Foss öppnade dörren och Moggie satt och tittade ut..Rätt som det var så kom det en koltrast och han rusade ut och skulle ta den..Han gillar inte koltrastar..men alla andra fåglar bryr han sig inte om..Han får ju som tur är inte tag på någon koltrast heller för den delen.:Då vet jag inte vad jag skulle göra ..Det skulle var förfärligt..Min dag har bestått i att jag har sytt kläder till Lenas ängel..Så imorgon kanske jag kan skicka hennes ängel och kaniner..Det vore bra..Sen får jag ta nästa tag och klippa ut mer änglar och figurer..Det är så kul att göra. Jag har hunnit med att göra min meditation också..Det tycker jag om ..Det känns lugnt och skönt när den är gjord..Idag har jag mått bra och inte känt av cellgiftet något knappt..Det är bra tycker jag..Jag hade ju tur förra gången och hade nästan inga problem alls..Annars har dagen inte bjudit så mycket mer..Det har varit tv tittande en del också för all del..Men det blir ju så:Jag har en bra bok att läsa men den ska jag ta till nu när jag har slutat skriva här..Är tillbaka imorgon ..Till dess njut av livet..

Kommentarer
Postat av: karro

haft en bra dag? :D
kram

2008-06-03 @ 22:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0