en ny vecka

Hej igen. Nu är jag tillbaka.Tog en liten paus igår..Mådde inte så himla bra..Men jag vet ju att det var efter behandlingen..Fram på eftermiddagen tog jag några smärtstillande och en tablett mot illamående sen efter en stund tyckte jag väl att det kändes bättre..Marie ringde från Trollhättan..MIn Piba hade åkt dit..Så dom satt ute på terrassen och drack öl i värmen..Det låter ju helt underbart..Dessutom gick dom säkert igenom bröllopet som hölls i lördags..Jag kunde ju inte vara med..MEn Piba var så snäll så han ringde upp mig på kvällen så jag fick prata med både bruden och brudgummen.:Och det kändes bra..Dom var så nöjda med sin dag och det är ju tur det..Dessutom hade dom ju otroligt vackert väder..Jag fick också massa bilder till min dator från Piba igår..Och Sofia ..bruden..hon var så otroligt vacker..Jag fick allt en klump i halsen när jag såg korten..Jag är lite blödig så där..
Men nu har jag ialla fall gjort en folder så jag har alla korten i..Det är den 23 folrdern i datorn med kort..Det är inte klokt vad kort folk har skickat på olika saker..haha..Och jag sparar..Är som en hamster tror jag..Inte vet jag om jag kommer titta igen på korten..Men troligtvis så gör jag väl det och då är det ju en fördel om dom finns kvar..haha..Det hade inte varit så lätt annars menar jag..Nu äntligen har också Yvonne fått sina änglar..Blev lite orolig där ett tag..För jag har skickat till Barbro och stora Yvonne och det  hade kommit fram.Men inte till lilla Yvonne..Men nu så är det framme också..I dag har jag varit iväg till posten och skickat en hare till syrran..Jag lade i en mugg och en tavla och en cd till henne också..Känner mig lite piggare idag än vad jag var igår..SOm tur är..Men jag gick inte så långt idag..Ibland när jag går då blir det lite som en vek känsla i benen..Jag menar då efter behandlingen alltså..Men förra gången så försvanna det efter några dagar..Och jag utgår från att det blir ok denna gången också..Jag är glad så länge jag är pigg och kan gå ut även om jag inte går så långt då..När jag kom hem idag så gjorde jag klart en kanintjej till Lena..Hon har en hare också som är klart..Sen klippte jag ut kläder till en ängel som hon också ska ha faktiskt..Sen vet jag inte om Gunnel ska ha en ängel också..Hon sa så..Men jag tar det pö om pö...Det är roligt att ha lite att pyssla med tycker jag..Det finns så mycket att göra i dom här Tilda böckerna..Inrednings grejor och allt möjligt kul. Tur att jag gillar att göra lite sådant..Vet inte riktigt vad jag skulle ha hittat på om jag inte hade haft detta att göra..Började ju måla men det är liksom inte min grej..Även om människorna var trevliga för all del..Just nu ligger jag och vilar lite..Har ätit och har inte bestämt något mer för idag..Så jag passar på att vila så mycket jag kan...Det är bra för kroppen tycker jag..Jag återkommer väl imorgon antar jag..Till dess...njut av livet..Kram Lena

Kommentarer
Postat av: Piba

ja då får jag väl skriva igen då=) o ja de var varmt på lördagen...Trollhättan hade landets högsta temperatur både fredag o lördag...så det var svettigt värre med slips o bröte på...ha´t gött..kram

2008-06-02 @ 19:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0