denna dagen ett liv

NoneTror jag lägger upp bilden på stranden som ger en liten känsla av soldis..Här är det totaldis idag kan man säga..Ingen dag att gå ut..SÅ jag har suttit och stoppat några änglar och så fryser jag lite..Vi har haft på värmen lite grann..För det är så ruggigt och blött och regnigt..Sådan är midsommardagen här..Men det gör väl inte så mycket..Men återigen fick den lille fan på axeln fyr på sin brasa då..haha..För inte hade jag lust att gå utanför dörren idag..Men jag är dock glad för jag mår bra än så länge efter behandlingen.Det är tur det..I går kväll var jag dock redigt trött ..Det är första gången jag har känt av det att vara trött..SÅ jag halvsov i sängen mest hela kvällen..Har pratat med syrran idag..Och dom åkte hem igen idag..Men det hade varit en trevlig kväll hos Piba och Johnnie i Ås..Det låter ju bra..Kan ju erkänna att jag längtade hem också..Men jag fick ju för all del prata med dom i telefonen..
Just nu ligger katten och sover med mig här i sängen.:När jag fixade käket förut så stod han nedanför dörren och jamade och ville ut..Men jag sa att det regnar och du gillar inte det..Men enveten som bara en katt av hans kaliber kan vara så fortsatte han sitt jamande..Och jag föll till föga och öppnade dörren..Hahaha.::Men han satt i dörröppningen och sen gav han mig en blick som kunde dödat..Och vände värdigt om och gick in igen..För som jag sa så gillar han inte när det regnar..Och nu har han tagit sitt förnuft till fånga och ligger snällt och sover..Foss tittar på tv..och jag sitter här..Men jag ska väl ta och titta lite på tv jag också kan tänka..Så jag lämnar er här och nu och önskar er en fortsatt bra midsommardag..Hoppas ni alla har lite bättre väder än vad vi har här i UK..Till nästa gång..Njut av livet..Kram/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0