behandling

Ja nu är jag hemma igen efter min behandling..Det har gått bra så här långt..Men det blir så himla lång dag..Kom in vid elva..Och sen fick jag vänta till halv två innan min behandling faktistk startar..Och en av cellgifterna tar 3 timmar bara den..Sen den andra påsen tar 45 minuter..Så det är lite långt.Men oftast så är jag ju inte ensam där..Men jag är oftast kvar längst..Pratade med doktorn om mina tarmproblem.Men det finns ingen cancer i bäckenet.:Och om det finns på tarmen så borde det lätta med behandlingen.Men vi får se vad scannen säger..¨Jag berättade ju att jag hade tränat hårt och joggar innan detta började..SÅ kanske är det något framfall..Jag får vänta och se..Men han måste ju veta ialla fall..Han är bra att ha att göra med..Jag har ju alltid tusen frågor och inga svar ..jo men det är ju mina egna svar..och jag vill ju ha hans..hahah..Och när jag kom hem hade jag fått tre paket..Två med tyger och en med godis i från min kära granne..Det tycker jag var snällt av henne..Sen har jag ju pratat med mina två systrar idag också..Det är alltid lika roligt..Sen har jag inte gjort så mycket..Kollat lite på tv..och suttit med mina mail..Det är ju viktigt det också..ätit lite..Hade frukttallrik med mig till sjukan..och det åt jag också i morse..Så jag behövde lite varm mat tyckte jag..Så det blev bacon ägg och lök på grovt bröd..Hade liksom ingen lust att stå och laga till en stor middag eller så..Har tvättat en maskin också sen jag kom hem..Så imorgon blir det kanske lite mer städ om jag är pigg vilket jag utgår från att jag är..Men nu vill jag inte skriva mer för idag..Så jag önskar er god natt och till nästa gång..Njut av livet/kram Lena KOrtet är på katten när han ligger och sover i Foss portfölj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0