vitt vitt vitt

 God fredag på er..Lägger upp en bild från Ås i vintras..Den får symbolisera mitt vita rum..haha..Jag har hittat en kabel till min tel.som går in i USB uttaget på datorn.Men det är lögn att jag sen vet hur man gör för att ladda över bilder från mobilen till datorn.Då hade jag kunnat visa mitt vita rum.Ja det är inte klart..I dag har jag fortsatt mitt målande av möbler.Och när det är klart ska jag ha hyllor..Sen blir det dekoration som gäller..Det var inte helt lätt att måla garderoben.Trodde den skulle bli lätt i och med att det är stora ytor..Men nej då..Där bedrog jag mig allt se..I morgon kommer det bli mer målning.Får måla på ett andra lager på nämnda garderob och sängbordet..Samt två lådor.Behöver också ha en burk färg till..Stor skam för det kommer inte att gå åt en hel burk.Kanske finns det en mindre storlek.Det ger sig..Jag ska ju ha beslag också till byrån och sängborden.Det har jag inte tittat så aktivt efter ännu..Dagen är solig så här långt. Har varit skönt.Men tyvärr har jag inte varit ute så himla mycket..Men jag har varit till Ashington och storhandlat..SÅ nu har den stackars magra katten mat igen..fniss..Och jag har frukt och grönt....och fisk.:Och Foss har mer av sina älskade pajer och så där..Hur kan kan äta dom fattar jag inte..Men det är väl som med allt annat..Smaken är som baken ...delad..I dag fick jag massor med kort från min älskade vän Yvonne..taget från hennes lilla stuga som kallas Rödluvan.Tycker jag är sött...Det ser så himla mysigt ut där..Jag har inte gjort så mycket mer idag än vad jag har skrivit om..Och tänkte inte göra det heller för den delen..Men jag får se till att bli klar i rummet för jag behöver sy igen..Kan ju sitta i vardagsrummet för all del..Men trivs bättre i mitt rum.Måste ju ha med en tomtenissa på torsdag..Det är ju behandling då igen..Och på tisdag får jag se på Allsången..Då är Lasse Stefanz med..Det kan jag ju inte missa..Har lyssnat lite på Brolles svenska cd.:En låt är himla fin ..jag är född i en liten by..Den gillar jag nog bäst.Har inte lyssnat så mycket ännu.Men det kommer.Då kanske man hör fler låtar man tycker om..Det tar ju ett tag innan melodierna sjunker in vetja..I går pratade jag med min kära stora syster i Hjo..Hon är så himla go ..Jag saknar henne mycket..Och jag önskar jag kunde vara hos henne nu..Hon var lite ledsen...Och då känner jag att jag skulle vilja hjälpa henne liksom hon hjälper mig när jag är nere..Nä nu ska jag läsa lite inredningsbloggar innan jag bänkar mig framför tv-n och hem till gården..Hörde förresten på nyheterna idag att han som spelade Jack Sugden i hem till gården har dött..Endast 63år..Jag gillar det programmet..Har tittat i flera år..fniss.Ha en bra fredagkväll kära ni...och till nästa gång...njut av livet..Kram/Lena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0