varmt och skönt

God kväll.Visar här en bild från stranden och så mig själv.Syns väl inte så bra..Men ialla fall..
I dag har det varit varmt och skönt här i Newbiggin..Vi är ju inte vana vid det precis..Och jag mådde fint idag..Så jag gick min vända vid stranden och runt där..Sen när jag kom hem for vi till Ashington och handlade..Och när det var gjort så satte jag mig utanför i solen en stund.Foss och Moggie var ute också..Så vi satt där alla tre och hade det rätt skönt i solen..Sen blev det min meditation.Vilket jag också tycker är bra att göra..Sen fick jag igång symaskinen.:Sydde upp ett par långbyxor till Ian..min svåger..Han kommer nog hit imorgon och då är det ju bra om brallorna är klara..Sen fick jag sytt kläder till fyra änglar..Och dom har jag klätt nu ikväll..Limmat på hår och så där..Imorgon är det broderi av vingarna som ska göras..Kanske hinner jag göra det och även baka en kaka ifall jag får för mig att gå till målargruppen.Det är dom som ska ha änglarna..Jag kan ju sitta där och sy för all del också.Det mest är ju klart på änglarna..Får se hur det blir..Ringde Thelma min vän imorse..Vi bestämde så i fredags.Men jag fick aldrig något svar..Ringde ytterligare en gång innan jag gick iväg..Men inget svar då heller..Sen tog jag vägen förbi hennes hus..Och ingen öppnade.Så jag har ingen aning om vart hon är eller om det har hänt något..Jag får se imorgon om jag får tag ¨på henne..Pratade med syrran i Trollhättan imorse också..Dom har varit i Stockholm över helgen..Hade nog haft trevligt som vanligt..Benny hennes gubbe skulle hjälpa kompisen att byta lite innerdörrar..Det gjorde dom snabbt och lätt..Sen när dom skulle sätta dit handtag..så var många av dörrarna satta upp och ner..hahaha..Det tycker jag var lite roligt..Ja..annars har det inte hänt något mer..Jo min vän Yvonne skickade mig lite energi ikväll.Och jag blev precis kokhet..Så det var kanske därför jag fick sådan fart på symaskinen..vem vet..Nu kära vänner..nu slutar jag för idag..Till nästa gång..Njut av livet.Kram /Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0