varmt hemma va..!!!!

   god afton på er..Lägger upp en bild igen från i vintras hemma i Ås..Så får ni fantisera att det är lite svalkande för er..haha..Har nu hört från flera håll att ni har det nästan äckligt varmt..Det låter fint tycker jag..Här har vi haft dis i tre dagar..Men varmt.:Men diset och dimman gör att det har varit nästan igen tjockt fram mot kvällen.:Och så tror man att det regnar lite lite..Men det är alltså bara den här sjömisten som kommer och faller ner..Det blir så här när dimman kommer in över land.:Så det har verkat som om det har varit jättemulet..Men om jag hade åkt till Morpeth..någon mil härifrån så hade solen säkert skinit fint och klart..Min dag idag..ja..vad har jag gjort..Jag har bakat en kaka till imorgon..Det är ju målargruppen ..Gjorde en kaka jag fick recept att lilla Yvonne..En sockerkaka..Sen när den var avbakad så gjorde jag lite hål iden..och kokade en chokladsås..som jag hällde över kakan..Sen strödde jag kokos över.Den var MYCKET GOD kan meddelas..Innan dess var jag ute en sväng..Gick ner till stranden så klart..Såg inte ens vindkraftverken för all mist..Gick till garnaffären..och fick då se att dom säljer även dragkejor..Och spets..Köpte vad jag skulle ha..En dragkedja..lite broderi garn..och lite spets..Har tänkt försöka mig på att sy en söt sminkväska..Kanske kan det bli en grej det med..SKa höra med Maureen som ville sälja mina änglar..Kanske kan hon ta sminkväska också.:Och sen tänkte jag fixa tehuvor..Här dricker dom ju te och har tekannor..SÅ då kan väl en söt tehuva vara fint..Eller va!!!!!..Gick runt min vända..Och gick förbi loppisen.:Karen hade öppet idag..Så jag var inne och kikade.:Det finns en så fin vit eller cremefärgad fågelbur där.:Jag vill ha..Det är ju så modernt med sådana om man inreder i den här vita lantiliga stilen som jag vill ha..fniss..Vitt är det ju..Men jag har inte alla saker som jag ser att dom har dessa människor som skriver om sina hem och sin passion för den inredningsstilen.:Dom har det så fint alla av dom..Men jag har märkt att det går liksom trend i vissa saker.:För de flesta av dom har ungefär samma stil..eller grejor kan man  säga..Hade jag bott själv så hade jag också haft det så..fniss..Har tvättat en maskin också.:Och ätit en god sallad igen..Fick inte tag i Thelma så jag var ute själv.Hon har i alla fall lovat att sitta med mig på torsdag när jag får behandlingen..Får väl svar på scanningen då också antar jag.:Jag ber till Gud att behandlingen hjälper ihop med mitt eget mentala jobb..Håll tummarna allihop..Nu slutar jag för idag..Till nästa gång...njut av livet..Kram /Lena..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0