torsdag hela dagen.

Hej igen..Idag är jag ganska tidig..Mest för att jag har suttit här och läst aftonbladet samtidigt som jag har ätit ..Det blev en sallad idag igen.:Den andra i rad..Åt ju sallad igår också..Men just nu vill kroppen ha det..och då blir det så..Min dag så här långt.SOv länge idag..Var i och för sig vaken redan strax före sex för jag somnade ganska tidigt..Men jag låg där och halvsov och rätt som det var så var klockan kvart över nio..VA!!!!!Så jag upp..fast jag vet inte riktigt varför jag blev så stressad:Jag har ju inget att stressa upp till så att säga..Mer än att min otroligt bortskämda högt älskade katt vill ha sin frukost..Vilket han får så fort jag har gått upp..Han väger dessutom nästan tio kilo så det gör inget om han får vänta en kvart..fniss..Kom mig ialla fall upp och fick på vatten kokaren..Foss kom också upp..Så det blev katt frukost...te till Foss frukttallrik och kaffe till mig..Sen efter det..ja då blev det mail och sen gjorde jag mina övningar ..Med mina tegelstenshantlar..haha..Och inte nog med det..Efter dusch..ja då tog jag stegräknaren och gick iväg.:SÅ jag tog en vända på lite över en timme..Det var över fem kilometer..Något över sextusen steg..och lite över tvåhundra kaloirier..Så det tycker jag är ganska bra jobbat..
Försöker stava rätt.:Har sett att jag har så brått ibland med stavning så jag glömmer bokstäver..Det är väl inte så farligt..Men det är mest för att jag har reflekterat över en annan sak jag nämner detta med stavandet..Jag läser många olika bloggar och i många av dessa ser jag stavfel som jag nästan inte kan tro är sant..Bara ett exempel..Inte bara i bloggar utan allmänt..." det kom en TILL bil..När jag gick i skolan fick vi lära oss att det heter.."det kom EN bil TILL..osv..det här ordet TILL ligger nästan alltid på fel ställe i meningarna..Jag läste där någon skulle skriva..SETT..och skriver sätt..Det var något mer..vad var det nu ...Jo nu kom jag på det..Någon skrev.."det ÄNDA som är svart..osv...Det heter ju det ENDA ...sånt stör mig..fniss..Jag tror jag får sluta läsa vad andra skriver..fniss..Jag STAVAR dåligt och missar bokstäver för att jag SKRIVER så fort..Det är MITT fel om jag så får säga..Men jag VET hur saker SKA stavas..hahaha..Ja ja..Ingen idé att lägga energi på sådant för det är ju slöseri med både min tid och min energi..Nu kära vänner slutar jag för idag.:Med en förhoppning om att det inte är för många stavfel i bloggen denna gång..Till nästa gång...njut av livet..Kram /Lena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0