tisdag..nervös.tamt

None Hej..lägger upp "lille" katten Moggie..Han har ju inte varit med på ett tag.Visserligen en gammal bild men ändå..I dag var det regnigt när jag vaknade..Och det gjorde jag lite över sju i morse..Men jag låg kvar en liten stund och drog mig och fjäskade med Moggie som har för vana att ligga på EN av mina kuddar när kvällen börjar..Men han slutar alltid natten med att ligga på två..Och jag ligger på en bit nedanför hans kropp så att säga..Men det gör jag så gärna..Har varit på målar gruppen idag..Sista gången ..nu är det ett uppehåll på fyra veckor..Frälsningsarmén som äger lokalen har visst semester nu överallt i landet..Så därför är det så att det blir uppehåll.Men jag fick ännu en beställning på en ängel..Denna gång av den enda mannen i gruppen.:George..Så det ska jag ha klart till vi ses igen..När jag kom hem så gjorde jag lite snabbmat..Lite mos som var över sen igår..Två veg.korvar..Lite coleslaw..tomat..paprika..och en sås jag gjorde av creme fraishe..och gräslök..dragon lite..salt och peppar..lite ingefära..Det blev ganska gott..Sen tog jag med mig resterande vingar till änglarna och satte mig i hammocken och broderade dom.:För då hade solen kommit fram.:Så jag satt nog där i någon timme tror jag..Det var jätteskönt..Och nu ikväll har jag klätt änglar..Men har ändå en del kvar att göra..Pust och stön och stånk...fniss..Men det går nog bra..Nu är det snart torsdag..och jag ska in på cellgift igen..Får väl svar på scannen jag gjorde förra måndagen då ..Jag hoppar och ber att behandlingen och mitt eget mentala tänkande hjälper mig..Mår ju som tur är ganska bra och har inte ont. Det vore nog bra mycket värre om man hade smärtor..Men jag har bestämt att det ska gå bra..Jag har så mycket kvar att göra..Och jag vill så gärna kunna göra det jag gör när jag skickar lite pengar till cancerfonden både här i UK och hemma..Ska börja sy lite andra grejor tänkte jag också..Får se hur det går..Får ta en sak i taget..Det är ju ändå meningen att det ska vara roligt och inte ett tvång..Har funderat en del de senaste dagarna igen..min älskade stora syster och jag vill ju gärna gå El Camino...Pilgrimsleden från  Frankrike till Santiago de Compostela i Spanien..Och det känns som om det blir mer och mer viktigt..Men det behövs ju planering och mycket pengar..För det behövs ju även en bra utrustning för att kunna gå denna led antar jag..Ja...är det meningen att vi ska gå den..så blir det nog så..Nu ska jag sluta för idag..Men är väl tillbaka imorgon..Håll tummarna för mig när jag åker in på torsdag..Till nästa gång..njut av livet..Kram /Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0