så fick jag rätt igen..

 BÖrjar med en liten bild. Vet inte vart den är ifrån för den ligger i datorn..Hoppas att ni har det bra därhemma och överallt annars också så klart..Min dag började fint.Det var soligt och varmt..SÅ när jag hade fått min frukost och mitt kaffe så tog jag tag i mina plantor som skulle planteras i korgarna på väggen..Penseérna fick maka på sig och dom satte jag i en kruka ..Dom ska jag gräva ner sen för dom kommer tillbaka nästa år.:Och jag sparade bara dom som hade de finaste färgerna..Sen fick jag då planterat både lobelior och verbenor i korgarna..Men som vanligt var det något jag glömt.Att det nog hade varit jättebra med lite mer jord..hahah.:Men jag fick ihop det ändå..Solen värmde skönt..och jag vestämde att jag skulle gå idag..FÖr det har varit lite si och så med det..Den lille jäkeln på axeln har envetet bitit sig kvar i flera veckor..Men idag fick jag vinna..Så jag gick min vända och när jag kom till stranden så började det regna..Hur roligt är det på en skala från ett till tio..när man har fleecejacka och en keps..det blir ju så kallt vet ja..Och det blir kallt i nacken också när man inte har hår som skyddar..hahaha..Men jag var ute i 45 minuter i alla fall..och det var inte helt fel..Sen när jag kom hem så fick Foss ta fram två tegelstenar till mig som jag använde som hantlar..haha..Och jag fick startat hårddisken..så jag kom ihåg övningar jag lärde mig för många år sen som tränar lårmusklerna..Och det gjorde jag..Och axlarna och armarna så klart..Fick ta det lite lugnt med magen..Vet inte hur mycket jag kan köra på där..Sen satte Foss upp hyllan den gamla alltså..över byrån så nu står tv-n där..Och jag har satt dit en krukväxt och en tavla..Det ser så fint ut..På byrån har jag satt ännu en tavla och en skål med potpurri..Gott ska det lukta..Sen fick jag sytt lite dukar till sängborden och byrån..satte bomulls spets i kanten på dom ..Det ser så gulligt ut..I morgon ska jag hämta två lampor.:Och vi ska ta oss till Cramlington.Dels är det marknad..Dels finns det ett stort Focus där..Och förhoppningsvis har dom handtagen till sängborden och byrån som jag ville ha..Och Foss kom med en bra idé idag..kunde nästan tro att jag själv kommit på den..haha..Fick ju inte tag på någon hylla igår..Så det var väl inte meningen..men jag fick svaret på det idag..För FOss kom på att vi köpte en skiva och så gör han en arbetsbänk som liksom går i höjd med byrån och fäster den i byrån..då får jag en jättelång arbetsbänk med hyllor i också..På så vis får jag massor med plats och behöver nog inte ha någon stor hylla..Fiffigt va!!!!.Tur han är händig..Kanske får vi köpt virket imorgon också..Hoppas han får gjort det rätt snabbt också..För jag har tyger och sygrejor på hela golvet..Och det ser inte så himla trevligt ut precis..Och så får jag fortare klart och kan koncentrera mig mer på syandet igen..Det blir säkert bra antar jag..
Nu ska jag kolla hem till gården.:För det tycker jag om..fniss..Men jag är väl tillbaka imorgon så klart.TIll dess.njut av livet..Kram/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0