perfekt dag

None Hej hej.:Visar en bild från stället vi bodde innan vi kom hit.Det är alltså vår gård i Cramlington.Det var liksom allt i trädgård så att säga.Det är inte mycket större här..men vi har ialla fall lite grönt..haha..I  dag har det varit en helt perfekt dag tycker jag..I alla fall för min städning..Det har regnat nästan hela dagen.SÅ jag har äntligen fått städat..I morgon ska jag ta toan..Har farit runt med dammsugaren i högsta hugg idag.Haft av mattor och torkat golv..Och i mitt rum ser det snygg och prydligt ut i hyllor och så..Och inte något har jag som ligger på golvet längre..Helt otroligt jäkla skönt.Och fint är det ju också för all del.haha...Tog en paus vid ett tiden och gjorde min meditation ..det är så härligt att göra det tycker jag..Jag känner mig full av förtröstan och styrka när jag har lyckats med den varje dag..Foss har varit i sitt skjul och fått ordning på sina grejor där.Gjort några fler hyllor därute så han har bättre överblick på sin bröte.Tror det är lite allmänt med karlar och deras verktyg..haha..Där är det fin ordning ska jag säga.Detta är konstigt.Det är nu fredag fm och detta ovanför skrev jag igår kväll.:Men tappade bort det helt..Så jag brydde mig inte om att skriva utan tänkte berätta nu vad jag gjorde igår.Men så hittar jag det här igen..haha..Ja då behöver jag ju inte skriva om det en gång till. Apropå hyllor som jag skrev om ovanför..När jag senare igår em tog en titt på tv-hyllan tycker jag den lutar lite ..Men det har jag tyckt i några dagar..Men trodde mest att det var vinkeln på tv-n som var lite ändrad..Men så såg Foss när han kom in att hyllan lossnar från väggen..Fast den är uppsatt med både plugg och skruv .:Han ska titta på det idag och se omhan kan sätta i en större skruv och få fast den riktigt.Himla retligt tycker jag.Men så är det..Huvudsaken är att den inte ramlade ner jag var därinne..Tänk om den ramlat ner mitt i natten ..haha.Då hade jag väl dött av hjärtslag kan tänka..fniss..Nu kära kamrater och ni andra..ska jag sätta fart på min dag..Ska gå iväg till Thelma om en stund..Men först vill jag träna lite och duscha.Till nästa gång..njut av livet..KRam/Lena

Kommentarer
Postat av: Piba

jag tar väl o skriver en rad. Nu har jag skrivit mer än en rad=) Kram

2008-07-18 @ 11:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0