lång kommentar..

None  Hej och god lördag..Hoppas att det inte tog för lång tid att skriva den låååånnnga kommentaren min älskade Piba..hahaha....Jag tycker att jag har varit synnerligen framåt idag..Jag vaknade strax efter sju..ja jag var vaken några gånger under natten men somnade om lyckligtvis..Sen gick jag upp vid halv åtta..Och jag gav ju Moggie hans frukost först..Så är det..Sen var det hans Marmite..Sen kunde jag böraj tänka på mig själv och min frukost..Satte på en maskin med tvätt också..Sen satt jag och hängde framför tv-n en stund..Hade bestämt jag skulle göra mina övningar idag..Så jag körde igång med det..Körde igenom mina övningar och sen duschade jag..Och sen gick  jag min vända på det..Hade stegräknaren idag.Det är inte så långt som jag trodde..Men det gär inget..Sträckan runt stranden är 3.72km..Det tog 52 minuter att gå..Jag förbrände 223 kalorier..och jag gick 6,193 steg..och lyssnade på radion samtidigt..Fick den stegräknaren av Thelma igår..Vi var ute och fick en bra vända igår.Men idag ville jag gå själv.:Men jag ska ringa henne imorgon..När jag kom hem så vart jag hungrig för jag åt ju frukost tidigt vetja..Så jag gjorde en sallad av blad..så klart..ett ägg...oliver..rivern morot..stilton ost..Och lite solrosfrön..Sen gjorde jag en dressing av olja och vitvinsvin äger..och lite salt och peppar och lite senap..Himla gott..Drack lite te till:Sen har jag suttit framför symaskinen resten av kvällen..Ja resten av kvällen är det väl inte ..Men klockan är nästan åtta..Ja jag har ju pratat med syrran på skype också.:Hon gjorde sista arbetsdagen idag..Nu har hon semester i 4 veckor..Så imorgon åker hon och Larsson med sina kompisar ut i deras båt i en vecka..Dom tar sig upp till Stockholms skärgård.Beräknas ta en vecka..Sen lägger dom till där.:Och tar tåget hem.:och är hemma en vecka..för att sen åka upp igen och åka hem med båten. Så min älskade syrra hade firat med en Whisky pinne..SÅ jag gjorde henne sällskap.:Det var gott att ta en liten tuting..Inte ofta jag gör det..Det har varit ett himla konstigt väder här idag..När jag gick så var det ganska soligt..Men under promenaden så småskvätte det..Och precis när jag kom hem..som tur var...så öppnade himlen sig..Och så har det varit sen dess..En stund uppehåll och lite sol sen häftiga skurar..Vi har en på gång nu igen ser jag.:Det blir alldeles mörkt nu..Men det ska bli bättre imorgon så jag får väl tro på det..haha..JNär jag har skrivit här ska jag gå ut på min sida svenskar i världen och skriva där.:Men jag ska tala om att jag slutar blogga där.:Många undrar hur jag mår..för jag har skrivit där ett tag..Och när jag försökte sluta så fick jag mail där folk undrade hur jag mår.haha..Men jag ska tala om att vill dom läsa min blogg så får dom gå hit och läsa istället..Ja kära vänner..det var väl allt för idag..Ha en bra resten av kvällen..Till nästa gång..njut av livet..Kram/Lena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0