konstig rubrik igår..

 Hej igen..Såg just hur jag hade skrivit rubriken för igår..Det ser mer än lovligt konstig ut..Det var inte så jag hade det i huvudet..haha..TAMT..vet inte ens hur det om dit.:Men det gjorde det..I dag har det varit ännu en solig dag här.:Men det har blåst lite..Thelma och jag var ute med hennes hundar..Och vi gick över fältet..och plötsligt såg vi hur det rök på fältet..Så vi gick fram dit ..Då är det någon som har slängt en massa skit där och tänt på..Det var också täckt med olja för att fjutta fart..Det var en trä bit som faktiskt stod i lågor och det var det vi såg.:SÅ jag drog bort den från det andra som låg där..Och stampade på den..Sen drog vi isär det andra skräpet så det inte kunde ta sig..Det såg ut som dörrar till en bokhylla..Lite längre bort låg det ett kylskåp..Tyvärr så är det mycket sådant runt här..Man ser hur folk har slängt en massa skräp dom inte vill..Både möbler och annat sen åker dom bara iväg och lämnar det..Har idag varit mycket kreativ..Är väl nervös för imorgon.Har gjort klart änglar jag ska ta med till sjukhuset..Och så har jag gjort en så himla gullig sminkväska..I blommigt tyg med en spets på ena sidan..och så sydde jag på pärlor runt om där dragkedjan är..Och den är fodrad och så gjorde jag två fickor på insidan..Jätte gulligt..Får nog kanske sy fler sådana..Imorgon får jag svar på scannigen jag gjorde förra måndagen..Känns lite nervöst..Men jag hoppas ju att jag svarar bra på cellgiftet..Idag tycker jag att jag har bölder överallt inuti...ont överallt osv..Får väl ta upp en del med honom imorgon..Jag undrar ju varför dom inte gjort någon mammografi..tex..det kanske inte är helt fel.Sen får jag höra vad han tänker göra åt min rygg..har ju smärtor i nedre delen av ryggen.:Det har jag ju i och för sig haft i flera år..Men jag kanske behöver kollas upp där med..Det ger sig..Ja jag kan ju inte springa ifrån något ändå så det är väl lika bra att ta tjuren vid hornen.Men jag ber varje dag att det går bra..Och det ska det göra..Nu ska jag ta en knäcke macka..sen får jag vänta på att klockan är elva..Då måste jag ta tio tabletter mot illamående..Sen klockan sju är det dags för ytterligare tio stycken..I morgon åker Thelma med mig.:Hon erbjöd sig själv..Hoppas bara bilen startar..För det gjorde den inte idag..Så Foss ska ladda batterite..Men det ärnågot fel på det elektriska..För rätt som det är så startar den inte..Och batteriet är nytt..Nu är det slut för idag..ÄR tillbaka imorgon om jag orkar..Till nästa gång..njut av livet..Kram /Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0