inte gjort mycket

None Hej och hallå..Här är en fin fågel bild.Låg i datorn..Har suttit och försökt ändra utseendet på min blogg..Det är ju himla viktigt..Men jag kan inte ändra utan får använda det som finns..ja ja..Ombyte förnöjer..I dag har jag inte gjort så mycket..Men jag har varit ute och gått i över två timmar med Thelma.Hon kom hit strax före klockan elva..och jag var tillbaka lite över ett..Och jag hade tänkt att städa..Men då var det för sent att börja tyckte jag..Eller rättare sagt ...den late på axeln tyckte det..haha..Jag har tvättat en maskin..Sen hade jag tänkt sy..Men också det har kommit på skam..förstår inte hur det är...Har suttit här med datorn i flera timmar istället..Med påföljd att jag säkert kommer att städa imorgon..jo då..men sen ska jag sy också::För jag har ju att sy...Har bestämt mig för nya kudd fodral..som jag tänkte gjort idag..Ja det är väl inte för sen ännu..Men klockan är snart sex..och ...ja...jag får se..fniss..Thelma hade med sig sina fyra hundar..Hon visade mig en väg som jag inte har gått förut här i Newbiggin..Det var över fält så hundarna kunde springa lösa..Det var riktigt härligt.Och just då sken solen också..Det blåste visserligen men var ändå rätt varmt..Så jag tycker det har varit helt ok även om jag inte fått gjort så mycket..Men det springer ju inte ifrån mig heller för den delen..I dag är Johnnie på konsert i Norge..Kollar Metallica..Jag får väl lägesrapport under helgen kan tänka.Har ingen aning om var dom är i Norge..Men dom åkte hemifrån halv sju i måndags morse..och var framme halv sju på kvällen så jag antar att det inte var nästgårds precis..Huvudsaken är ju att han har haft det bra och roligt.Har mailat en massa idag också..Det blir ju så varje dag..Har alltid något mail.Det är så roligt att få rapporter hemifrån..Då har man liksom lite koll på läget ändå så att säga..Foss har bakat en paj..och jag tror han är på g till mig med en bit..och så lite glass till.:Han gillar att baka lite sådär ibland.:Men jag har inte förstått varför det ser ut som det gör i köket när han är klar..För jag vet att disken är kvar..haha..Jag har i och för sig inte så stora problem med att göra den..Han gör så mycket för mig så jag diskar gärna..Sitter i sängen med datorn och tittar ut..Det är fullt med starar utanför..Sen FOss fick upp fågelautomaten är det fullt med fåglar här..och fullt med fågel skit också för den delen..Hela det nya fina staketet är fullt med skit.Så Foss fick ta vattenslangen häromdagen och tvätta av det lite..Och det kan han göra.Han sa igår att han ska ta tag i trädgården igen så den blir klar..I dag har jag förresten pratat med min Lucilla också.Hon skickade mig healing.Sen pratade vi efteråt..Det är alltid roligt att prata med henne..En klok varm underbar kvinna ..Hon ska skicka mig mer droppar också..Får ju blomster droppar från henne..SOm hon blandar själv..Bach blomsterterapi.Fungerar bra.Hon vet ju vilka blommor som är bra för vad också..Nu har jag fått bärpaj..och glass...mums...lämnar er här och nu för att ta mig an detta nöje att få äta den..Till nästa gång..njut av livet..Kram/Lena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0