härligt väder

 Hej igen..Glömde av er igår..Men nu är jag här..Yvonne min vän.:Var på scan igår..Ingen behandling..Men jag mår toppen efter den förra..SOm tur är..Har idag hunnit med att träna..tvätta..vara på målargruppen fast jag gör änglar..Jag har suttit ute en timme i hammocken som är uppe..Har lagat mat och käkat..Nu ska jag snart ta och börja vända alla ängladelar så att rätsidan kommer ut..
Jo men jag har ju gått runt med snabeldraken också för jäsiken..Sitter och funderar på vad jag gjorde igår ..Det är stor skam att man har så himla kort närminne..fniss.Ja jag var ju på scan..men jag får inget veta..Antar att jag får reda på det nästa vecka när jag har behandling igen..Men jag känner mig pigg och är tillitsfull..Jag gjorde ju min meditation i hammocken igår ..Foss skruvade ju ihop den när vi kom hem.:Så jag la mig iden i solen och låtsades att jag var tillbaka på båten.För hammocken var ju inte riktigt still..Och så hörde jag fåglarna fast jag hade hörlurar och lyssnade på min meditation..Men det var underbart härligt att ligga där ute i solen i alla fall.:Sen gick jag ju in och sydde alla delar till änglarna..I dag har jag klippt ut dom som sagt var..
Skulle åkt och handlat i dag också.:MEn det kan vi göra i morgon istället..Det är ingen brådska..Än har vi mat i skåpen så att säga..Ovan för ser ni en bild från mitt rum förresten..Tog en del bilder igår.:Så det kanske kommer fler med tiden..Jag är supernöjd får jag säga..Har inte gjort min meditation ännu idag--Så kanske det är bäst jag gör den nu innan jag glömmer den också..Ibland är ju hjärnan inte med alltså..fniss...Ja för det mesta är det väl ok alltså..tycker jag i alla fall;;Fast det kanske är dumt att slänga ur sig frågan till mina barn som ibland vill påskina att jag är lite senil..eller så..Men dom får väl vänta och se...tills dom är  i min ålder..Hur många gånger dom upprepar samma sak då..fniss..Pepparkakan jag bakade till målargruppen idag..är helt slut..haha.:Det är ju roligt att dom gillar att jag bakar..Vi är inte så många men en del tog två bitar..Och det gör inget alls..För jag har ju gjort den för att den ska ätas upp..Jag äter inte så mycket kakor..mer godis då..Det är gott..Röda ferrari bilar..och lakris..mums..Men det har dom inte här..snyft...Men jag lever ju ändå.:jag är glad för jag fick två tuber med Kalles kaviar från syrran igår..Så jag ska inte klaga för att det inte finns mitt favvogodis..haha..Det är nog bättre med kaviar också kanske..
Nu kära vänner och alla andra..nog för idag..Till nästa gång...njut av livet..KRam/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0