fredag igen

Hejsan hejsan..Nu är jag här..Hoppas att ni har haft en god dag.Här har det varit rätt hyfsat.Mår ännu helt ok tycker jag..Får ta allergitabletter dock.Blir som ett stoppljus i ansiktet och på bröstet av cellgiftet.Men det brukar lägga sig om någon dag..Har dock ännu ont i armen efter "missen" igår med det sista cellgiftet..
Har hunnit med att fara in till Ashington och gör det själv marknaden igen.Behövde ha ytterligare lite virke till mina hyllor..eller rättare sagt min arbetsbänk.Den är nu påbörjade på andra sidan..Ser jättefint ut..Blir dessutom några hörnhyllor i den också.Så Foss har legat i.Han ska fortsätta i morgon..Själv har jag varit ute och gått med Thelma i två timmar..Det var härligt.Men ack vad blött..Vi gick nere vid stranden så klart..Sen fortsatte vi mot Sandy Bay..campingen..men vi gick på stigen längs med klippkanterna..Och det var blött ska jag säga..Thelma hade bara tofflor..haha.:SÅ det kippade mellan hennes tår..haha..SJälv hade jag mina jogginskor..men det bar sig inte bättre än att jag fick in vatten i dom och sockarna var sjöblöta..Så det kippade nog lite där med kan tänka..fniss..Hon visade mig ytterligare en väg man kunde gå..Men sen vände vi om och gick samma väg tillbaka.Hon ville plocka lite snäckor på stranden.:Så det gjorde vi..Sen satte vi oss på fiket..seawiev house och hon drack en cola och jag tog vatten och en glass..Sen gick var och en hem till sig.:Jag lovade jag skulle höra av mig på måndag..För om det blir som det har varit de senaste efter behandlingarna så är jag lite låg i morgon och på söndag.Men sen blir det bättre igen..Och det ser jag fram mot.:Inte för att jag utgår från att jag ska bli lite låg just dessa dagar..Men så har mönstret varit  de senaste gångerna..Men jag intalar mig själv att jag mår fantastiskt bra och känner mig frisk och stark..Och då gör jag det..eller..hahaha..Nu har jag ingen lust att plita ner mer för idag..Det är hem till gården strax och det kan jag ju inte missa..Till nästa gång..Njut av livet..Kram/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0