behandling

None Hej på er...Nu är jag här igen.Har inte varit hemma så länge ännu..Det tar så himla lång tid att få behandlingen..Startar nästan aldrig före halv två..Först när man kommer så tas det prov för att se om blodet är ok så att man orkar med..Lyckligtvis är mitt blod jättebra..Sen ska ju cellgiftet blandas också..Och jag är inte ensam där om att få behandling heller..Men idag var det så lite folk där och ändå tog det tid..Den "stora"¨påsen tar ju 3 timmar och den lilla 45 minuter..Men idag krånglade det lite med den lilla..Efter en stund kände jag att det blev så himla kallt på armen..Det kan det bli om dom kör i för fort i armen eller om cellgifter är kallt..Vilket det var..Men jag ringde ialla fall och sa till dom när dom kom..Men det var ok.::Sen efter en stund så såg jag hur det kom en röd rand från venen där nålen satt ..Och så ska det defenitivt inte vara..Så dom fick komma igen..Och då fick ta bort påsen..Lyckligtvis hade det mesta gått in i systemet..För nålen var ändå på plats..Men tydligen hade lite lyckats smita ut vid sidan om också.Så nu har jag lite ont i armen där det kändes kallt..Men det går nog över..Än så länge mår jag ok som tur är..Kanske det kommer lite illamående på lördag söndag som det gjorde sist..Men jag får ju tänka på att det är min medicin ..man får ta det onda med det goda ..Och jag tänker positivt hela tiden också..och det tror jag är bra..jag tänker för mig själv att jag mår fantastiskt bra ..jag känner mig frisk och pigg..Och det är bra att tänka så.:För dina tankar kan ställa till det väldigt mycket annars..Så vill jag inte ha det..Min goe man Foss har medan jag varit borta snickat ihop min arbetsyta på ena sidan..Så där står nu symaskinen..Och det är en hylla under..Imorgon ska han göra andra sidan som bara kommer att bestå av hyllor..Bra för alla tyger och sygrejor..Så det känns himla bra..Nu fattas som sagt i stort sett bara handtagen till byrån och sängborden.Men när tiden är rätt så får jag nog handtag också antar jag..Nu slutar jag för idag.:Om jag orkar är jag tillbaka imorgon..Till dess kära kamrater och alla andra..Njut av livet..Kram/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0