webbadress...

  Hej igen..CINA CINA..du är för gullig alltså..Du gör mig så glad..Här får du en fin blombukett..(ovan):-) Jag åker gärna med dig till julen..Marie och Benny träffar Tindaya idag..(torsdag)..Har kollat länken jag skrev..Om du bara skriver www.second-opinions.co.uk kommer du in..Sen finns det disskussion där om frågan om cancer och magkatarrsmedicinen.Vet inte varför det blev så där för det var den adressen som stod i adress fältet..haha..Tur du kolllade för det hade jag ju inte gjort..haha..Nu ska jag se om det blir sovande eller inte.Först en kopp kamomillte..Vi hörs kära du..Till nästa gång..njut av livet allihop..och förlåt om det blev fel länkat för den som ville läsa..Kram/Lena

Kommentarer
Postat av: cina

Hej igen...härligt att hitta sådana gulliga rara vänner så här på nätet..tack för blommorna.



jag hörde att de skulle träffa Anette ..vi skulle ha varit med ..eller hur.



Kamomill..är bra vi har med oss en stor påse varje gång vi åker hem från Canarias, Juan bror har egen hemodling.

vi dricker det ofta. vi använder till allt.

ögoninfektion..magont..förkylning mm och till röda rumpor när barnen var små.. Ett måste ha "Te" i ett hem.

Cina

2008-08-28 @ 22:44:25
Postat av: Piba

skriver väl lite när jag ändå e här. Ska gå ut lite, kanonväder här som ska hålla i sig över helgen. Börjessons e sega idag med. Skulle inte göra något. Benny ska köpa årskort på SJ, för han får nog inte köra bil förrän i oktober tror han hahah. Så har du lite koll på läget. Spelet e mailat till dig. Kram

2008-08-29 @ 13:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0