trevlig dag igen

 Hej på er..Har haft en fin dag igen..Vädret var lite vått imorse..Men sen klarnade det upp..SÅ Thelma och jag har varit ute och gått..Först gick vi till garn affären och lämnade en ängel till Thelma som jobbar där..Jag har fått garn av henne så hon fick en ängel.:MEN då betalade hon istället..För det är för en god sak..Det kändes ju snällt..SÅ idag har jag satt in 20 pund till cancerfonden här..Plus att jag ändå betalar lite på autorgiro..Då kommer det ju in lite även om jag inte sålt änglar ..Det är bra..I alla fall..Thelma och jag gick ner till stranden där hundar är tillåtna..Den ligger nästan uppe vid vårt hus..Vi gick där en bra stund och gick mot campingen..Och där gick vi upp för slänten och där stod det två damer på en altan på en av husvagnarna.:Och en av dom såg ut som min vän Veronica från London som jag vet är här nu..Men jag har inte sett henne ännu..Så jag ropade till damen...Är det du Veronica...Nej sa hon ..så vi gick vidare..Och när vi kom upp på slänten och gick mot kyrkan..vem står där då..VERONICA...och HON hade gått ut för att LETA efter mig..Det är inte klokt alltså..Jag har kollat efter henne sen hon kom förra lördagen men inte sett henne..Men jag har ändå känt att är det meningen vi ska ses så möts vi igen..Och jag kommer ALDRIG att betvivla att det är så..För igen får jag bevis för att det fungerar det här med att tänka som det står i boken The Secret..Det är helt fantastiskt..Och nu har vi faktiskt tillbringat hela eftermiddagen och fram till klockan nio ikväll ihop..Och har bytt mobilnummer..fniss..Ska ses på torsdag igen.:och på fredag ska vi åka till Alnwick..Det är någon slags musikfestival där..Det ser jag fram mot..Så jag tycker nog att min dag har varit jättebra..Ska ringa Thelma imorgon och höra om vi kan gå ut..Ändå var vi ute i över 1.5 timme idag..Hon är också snäll..Hon är en god person..Jag önskar bara hon kunde må lite bättre..Men jag tror ändå att hon är lite piggare nu när vi ses..Och hon är bra för mig också..För det är roligt att få träffa en tjej och ha lite tjej prat..Har inte ens sett Hem till gården idag..haha..För då var jag hos Veronica..Hon har en himla fin villavagn..Och utsikt över havet..Jättefint är det..Ja det är väl allt för idag tror jag..Till nästa gång...njut av livet..Kram/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0