söndag em

 God söndag ..Visar en bild från vårt vardagsrum.Med Foss fötter i front..Han sitter i sin fotölj och tar kort..haha...Stavar man fotölj så här eller stavas det fåtölj???Har inte en aning..Min dag idag har varit rätt ok tycker jag..Jag har lyckligtvis sluppit illamåendet denna gång också..Så jag har inte behövt ta några backup tabletter för det.:Men jag har så in i nordens ont i knäna och i bålen..I musklerna..Men det går över om någon dag..Knäna blir så veka också..haha..Precis som om dom ska vika sig...Men jag har varit ute en sväng ändå.Det har varit lite på gång nere vid strandpromenaden.Lite marknadsstånd...men det var det inte..Mer som en liten loppis med två stånd..Med lite skit och bröte om man så får säga..Sen var det lite musik.Och i kyrkan var det en liten blomshow.Fast jag vet egentligen inte vad jag ska kalla blomshowen::En annan har ju hört talas om dessa maffiga shower dom kan ha här.:Så förmodligen hade jag ställt förväntningarna väldigt högt kan man väl säga utan att för den skull säga något mer..hahaha..Men jag var ju ute och gick ialla fall..I solen..För det har vi haft hela dagen..Och det var ganska varmt och skönt också..Sen har jag mest legat i min säng och läst en blogg som är så jäkla bra..Pysans tankar..wordpress...någonting..Började läsa den för två dagar sen..Och nu är jag i kapp..Viklen brutta alltså..Kloka ord..Så hela dagen har väl egentligen varit lat och vilsam.Men jag har ju bestämt mig för att inte ranta runt bara för att jag mår ok..Det är bra om kroppen får vila för trots allt så känner jag ju av att det värker..Sonen ringde och pratade..Men han fick jag avbryta efter en stund..För jag behövde på toa...Och när man har fått cellgift och magen säger att den ska på toa...då går man på toa väldigt tacksamt..haha..För så gott som alla som får cellgift blir också förstoppade under några dagar..I mitt fall brukar det bli från torsdag till söndag..Och då är det inte roligt..Men det är desto bättre när det sen fungerar igen..Tänk att det kan ställa till så mycket för att man inte får gå på toa va!!!!..Så nu är jag ännu gladare..Men lite synd att jag fick snoppa av sonen..Men det är inte fullt så roligt att sitta på toa med telefonen i näven..hahaha..Nu är OS över också...Har i och för sig inte tittat en enda gång.:Så jag har inte en aning om hur vi har gjort från oss så att säga..Men vet ju att UK tog många medaljer..Men det var inte mer intressant för mig för det..fniss..Jag är inte så intresserad av att titta på sport..I mitt tycke är det stundtals för mycket..Men även där är ju smaken som baken...DVS..DELAD..Har inte så mycket att rapportera idag så jag slutar här..Men om jag är riktigt på alerten i morgon så kommer det kanske mer..Vem vet..Till dess...njut av livet..KRam /Lena

Kommentarer
Postat av: Piba

ja det e ju inte så intressant o höra dig på dass när det e dags heller kan jag säga hehe...här e vädret bra...hade nästan 20 grader i skuggan när jag tittade...då e det gott med semester...Kram

2008-08-25 @ 11:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0