promenad i regnet

 Hej igen..Först om bilden i går och idag..Jag har hittat så fina gammaldags bilder så jag tänkte jag lägger upp dom här..För övrigt har dagen varit bra..Thelma och jag har gått fram och tillbaka till Focus.:det var 7.62km..Vi brände 444kalorier...vi gick lite mer än 12000 steg..Det tycker jag är rätt bra..Jag hittade äntligen handtag till mina sängbord och min byrå..Men när jag skulle sätta dit dom så var skruvarna för korta..haha..Lådorna är för tjocka alltså.:men det går ju att fixa till::och har jag varit utan handtag i flera veckor så kan jag väl vara utan några dagar til då..När vi gick så regnade det stilla..Det var ett varmt regn..det har varit varmt hela dagen..Men mulet och regn.Och det blir regn imorgon ..Men vad gör det..ANnars har jag inte gjort så mycket mer idag..Skulle köpt persilja och lägga in gurka vi fått av Ian..Det är synd att inte göra något av dom.:Och jag har köpt lag..Det finns att köpa här..Så jag får se om jag kan komma ihåg att köpa det imorgon istället..Ska träffa Veronica imorgon bitti också.:Hon ska visa mig lite rörelser jag kan göra här hemma..Sen får jag se vad dagen ger..Kanske går vi till Focus igen och kollar om det finns andra skruvar om inte FOss har några hemma..Det ger sig..Min gamle granne Yvonne hade visst träffat mitt e idag..Jag säger då det..Ibland önskar jag att jag kunde vara som hon och säga det hon sa till honom..haha..Det var så himla mitt i prick..Jag skrattade gott när jag läste vad hon sa ..fniss..HOn är för härlig..Det blir inte så mycket mer skrivit här idag..Ska krypa ner i sängen tänkte jag..Men jag är nog tillbaka imorgon igen.Till dess...njut av livet..Kram/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0