produktiv dag

 Hej och hoppas ni har haft en fin lördag..Själv har jag varit otroligt duktig idag tycker jag..Det regnade mest hela förmiddagen och en liten bit in på eftermiddagen..Så jag började med att städa toan en rejäl omågång..Sen tog jag mitt rum..Och sen var klockan bara elva när jag var klart..haha.:Tänkte fortsätta imorgon..Men jag fortsatte med mitt syande.Så idag har jag klippt ut större delen av kläderna till dom fem änglar jag har på gång..Sen har jag sytt dessa..Och även klippt ut änglarna och stoppat dom..Det är bara armarna kvar att stoppa..Ja sen ska ju delarna sys på kroppen också..Men det går ju rätt så bra..Men jag känner ändå att jag fått gjort lite..Och jag har lyssnat på klassisk musik hela dagen..Det är SÅ rogivande och vackert.Först lyssnade jag på en cd som grannen därhemma var snäll och skickade..Mycket vacker musik.:Sen har jag lyssnat på Mozart resten av dagen..Han var så otroligt begåvad får jag säga..Jättefin musik..Och så den inre frid jag känner när jag lyssnar är otrolig..Dom ringde hemifrån Ås också.Marie och Benny är där med Linda och Mikael och Felicia..Sen är det dom vanligt två inneboende..haha..Fiffe och Carlsberg..Och så mina sönder då förstås..Det har vankats kräftskiva idag..Pratade först med Maries Mikael..Sen med Marie.:Hon sa hon kunde åka hem till mig och städa innan jag kommer hem..Och det får hon gärna göra..Jag vet att pojkarna städar..Men det blir ju på ett annat sätt när vi fruntimmer städar..Vi städar nog på olika ställen och på olika sätt..Marie lovade tvätta fönster och så där..För det har ju inte blivit gjort sen jag åkte förra året..Och jag vet att det behövs.:Så hon gör mig en stor tjänst om hon åker till Ås och städar innan jag kommer hem..På så sätt kan jag ju också koppla av när jag kommer hem istället för att fara runt som ett jehu..Det brukar jag göra..Fast det är inget som säger att jag måste..haha..Det är bara hur jag är antar jag..
Har pratat med LillYvonne idag också..Det var ett roligt samtal..Det tar alltid en stund..Men vi har så mycket att prata om angående djur och livet i allmänhet..Hon skickade en paket som kom igår.:Det var ett tyg jag hade beställt av henne..En tub kaviar och tandpetare.:Sen hade hon lagt i två jättesöta änglar..och så två rullar med mintkarameller.:Nä en var lakrikts..Det tycker jag är snällt av henne..Så jag har satt in pengar till henne för detta också..Hon är så bussig..Det är aldrig några problem att fråga henne om hon kan fixa saker till mig..Hon är en mycket vänfast person får jag säga..Och sådana ska man vara rädd om för dom växer inte på trän..Ja inte för att dom ska växa där heller för den delen..fniss..Men jag antar ni fattar hur jag menar..Dagens bild kommer även den från arte zine..Otroligt vackra i mina ögon..Nu slutar jag för idag..till nästa gång..njut av livet.Kram/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0