piba min piba..

 Hej på er igen..Ja du Piba..jag kan inte annat än att hålla med dig i din kommentar..haha..Idag är det jättebra igen..Värken i kroppen är så gott som borta..Det är skönt det..Lite öm är jag väl.:Men jag har inte tagit några värktabletter idag..Och jag somnade snällt utan att behöva ta sömntablett igår..Men jag var trött idag när jag vaknade..Låg till nio..och då såg jag att min kära syster hade skickat sms..Jag har inte signalen på under natten..Men den gör ett surrande ändå när det kommer sms..Men tydligen hade jag sovit så hårt så jag hade inte hört det ..Det är mycket ovanligt..Så jag vaknade sakta till liv..Sen blev det lite skype med syrran...Och mitt upp i allt så ringde Mona också..Min svägerska..Så det blev lite körigt en stund.Men då hade syrran och jag i och för sig redan pratat i över 40 minuter så vi avslutade då så jag fick pratat med Mona..Sen gick jag ut en sväng och gick.:Det blev inte så långt.Men jag gick ner till stranden och runt där nere lite grann..Sen gick till affären och köpte lite socker..Det är ju helgdag här idag.Men jag har ingen aning om vad.SKulle behövt ta mig till stormarknaden men det kan jag göra imorgon istället..Det var ganska blåsigt idag och regnet hängde i luften..Men masade mig runt ändå..Sen när jag kom hem så fick jag ett anfall av sylust..Så på bilden kan man se vad jag har gjort idag..Två nya kuddar..Men de blir nog bra på min säng.Det är en avkoppling att sitta där vid maskinen och sy.Det gör gott för hjärnan att ockupera den med lite praktiskt arbete..För något annat praktiskt har jag inte gjort..Det tyckte jag mig inte behöva göra..För det finns ju kvar där imorgon ändå om jag inte gör det nu. Och på så vis har jag att göra då också om jag inte väljer att göra något annat..Tänk va många val man faktiskt har i livet..Bra eller dåliga val.:Ja det är ju en annan fråga.Piba min son gjorde mig lite avis idag..Det är ju fint väder därhemma igen tydligen.Men imorgon får ni vad vi har haft här idag..Och då hoppas jag ni får lite mer regn också.hahaha...Nu sitter jag här och ska väl så smått tänka på refrängen för denna dag/gång..Eftersom jag inte har gjort så mycket idag eller har så mycket att berätta om min dag så hoppas jag att det blir bättre imorgon.Till nästa gång..njut av livet.Kram/Lena

Kommentarer
Postat av: Barbro

Se där, nu fick du mej att läsa igenom en hel del av texterna på din blogg. Kul, faktiskt. Snygga kuddar du har fixat till. Passar utmärk i ditt "nya" rum. Borde väl egntligen sova men så blev jag nyfiken. Som det kan gå. Älskar dej, vännen. Kram

2008-08-25 @ 23:33:09
URL: http://turnip.blogg.se/
Postat av: Yvonne Tidblom

Hej igen...Ja ja får hålla med att de är jättefina kuddar du sytt...jag som ville ha Sol idag slutar tidigt,ska åka ut till stugan,men va fan de regnar jämt när jag ska va ledig.ha de min älskade vän..puss puss

2008-08-26 @ 05:35:34
Postat av: cina

Tisdag morgon..gick in o läste din blogg...

skönt att du känner dig bättre i kroppen..inte så ont.

Kuddarna var fina..jag älskar rosentyger..

Har en rosenbuske här hemma...den är helt otrolig blommar snart för tredje gången i år.

Och den doftar oxå..hmmmmmmmmm.



Här i Stockholm har vi haft fint väder nu i tre dagar..

Feliz Dia...kram på DIG ....Cina

2008-08-26 @ 07:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0