ny vecka igen

 Hej och god måndag igen..Ännu en ny vecka tar fart..Vädret har varit ganska ok här idag.Det har inte varit precis sol men det har varit varmt och skönt..Och själv har jag tillbringat dagen inomhus..hahaha..Jag mår bra..Men jag känner att jag ville ha hela dagen ensam och sitta vis symaskinen..längtar hem idag..Och då känner jag mig lite kinkig ibland..Annars är det rätt ok som sagt var..Är lite vek i benen..Men inte så farligt..Har idag gjort en ny variant på stranddamen..Sen ritade jag nya kläder till henne.Men jag vet inte ännu om det fungerar för jag har inte prövat ännu..Får väl göra det när jag känner för det..Rätt kul att göra något annat än änglar idag..Foss har nog fått ordning på bilen tror jag:Han tog bussen in till Ashington och hämtade delen som felades och satte i den.:Sen startade bilen.:Så jag hoppas det är ok nu..Jag behöver in och handla..Och vet jag att bilen fungerar så kan jag köra själv.Men jag har liksom känt att jag inte litar riktigt på bilen.:Och stoppar den så är jag säker på att den skulle stoppa när jag kör..fniss..Som  ni förstår så har det inte hänt så mycket här idag som är värt att skriva om..Ja jag fick ju post från grannen..hon hade klippt ut från NLT så jag gick läsa det som hänt den senaste veckan.:Jag kan ju läsa lite på nätet.:Men det är roligare och få lite "tidningskänsla"..Så det uppskattade jag får jag säga..Sen har jag tvättat en maskin också.:Det är väl allt jag har gjort idag..Förstår att ni har haft skitväder hemma idag..I stora delar av landet..Lyssnat på radio skaraborg och dom sa att det skulle bli både regn och kraftig blåst över hembygden..I Halland hade det visst varit riktigt illa..Syrran hörde av sig.Hennes pojk jobbar ju på Hjobagaren.:Och det är samma ägare som hade bageriet där syrran i Trollhättan jobbade ända tills dom gick i konkurs nu för en månad sen.:I dag fick jag reda på att Hjo bagaren också gått i konkurs.Ägarna har sagt att dom troligtvis kommer starta upp i Trollhättan igen.:Men jag undrar det jag..Det ser väl lite mörkt ut med två konkurser på två månader..Men vem är jag att döma..fniss..Nu slutar jag för idag..La upp några av mina änglar..Behöver ha mer bilder att lägga upp.:Får jobba på det..Men inte idag..Till nästa gång..njut av livet..Kram/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0