ny kontakt med gammal familj..

   Hej på er..Denna fina ros har jag fått från min vän Yvonne..Tyckte jag kunde lägga upp den här..Idag har jag varit SÅ upptagen men har gjort SÅ lite..Hamnade framför datorn.Fick meddelande att jag hade meddelande på netlog..Brukar nästan aldrig vara där..Men jag gick dit..Och äntligen fick jag lite fart på hur det fungerar där då..Så jag har chattat med Yvonne..det är ju roligt för det känns som om hon är mycket närmare då..Sen hittade jag Lars där..han är gift med Christers syster Helen..Christer är ju pappa till mina barn..Så vi har chattat också..Och jag har fått Helens mail adress..Så jag tycker det har varit roligt..Sen har jag skypat med min älskade stora syster i Hjo..Hon har kommit hem från sin semester ombord på båt med vänner..Dom skulle gått ända hem med båten men det var så dåligt väder och blåste hårt ..Så dom fick åka landvägen hem..När det blåser hårt på Vättern så ska man passa sig..Syrran talade om vilka vindar det var som man skulle passa sig för.:Och just en av dessa vindar är det nu..Sen har jag pratat med min älskade lilla syster också..Hon är lika älskad hon..Hon ringer på tel..använder inte skype.Så henne kan jag inte se som jag kan med stora syrran..Tror dessutom att mina pojkar har ont i håret idag..Dom skulle ringa sin mamma..men jag har inget hört..haha..Men jag pratade ju med dom i går så det gör inte så mycket..Dagen i övrigt har bestått av regn skurar..häftiga sådana..och sol om vartannat..När jag pratade med syrran i Hjo så fick jag stoppat armarna på änglarna..Så nu kan jag sy ihop kroppen med armar och ben..haha..Hade jag inte suttit med datorn hela dagen så hade det alldeles säkert varit gjort nu..Men jag la upp massor med kort också på min sida ..Så det har varit fullt upp ändå..Men jag är glad för att jag hittade Lars och Helen igen..
Nu slutar jag för idag..Till nästa gång..Njut av livet..Kram /Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0