ny blogg ev.

   Hej på er..Idag blir jag nog bara lite kort..
Jag försöker fixa en annan blogg som jag hoppas kunna hantera lättare med att byta bakgrunder och så där.Det innebär att jag i SÅ fall inte kommer att skriva här mer utan det blir en annan adress..Men det kommer jag ju att meddela er..Det tar lite tid att komma igång med allt som är nytt..haha.Och jag är inte säker heller på att det går.Jag skulle gärna vilja kunna ta med mig alla inlägg härifrån men vet inte om det går heller.Får undersöka vidare..
Dagen har varit lite öm om jag säger så..Har så ont i magen..Eller bålen rättare sagt.Jag vet inte om det är från behandlingen för jag är som svagast nu dessa dagar..Eller om det är från min vådliga promenade i tisdags..Det känns som träningsvärk...Eller kanske ett sår..Och det är jobbigt..För tankarna kommer ju igen då..Om det är det eller om det är cancern.Men jag utgår från att det är mina muskler..fniss..Jag fick städat lite idag ialla fall. Det behövdes..Är inte riktigt klar men jag kan fia det imorgon..Min vän Veronica anlände idag igen.Ja inte hit till mig men till sin husvagn hon har här.Så hon har sms-at och om jag är ok ses vi imorgon. Hon är rar..
Jag hoppas att allt är bra..Har inte varit ute idag.:I em har jag legat på sängen och bläddrat i Hemmets Journal..Har tre nya nr som jag inte har läst.Förstår inte vart tiden tar vägen..Haha.Har inte TID att läsa va!!!!..Helt onödigt att prenumerera på tidningen då eller..Det kostar ju en slant menar jag..Och om jag tar så lång tid på mig att läsa och i stort sett bara skummar igenom tidningen..Ja då ska jag nog ta en funderare på om jag ska fortsätta med den..
Jag känner att det suger lite i magen.:Är lite småsugen..Tror jag ska göra en liten sallad..Det blir nog feta ost..vattenmelon...soltorkad tomat..basilika..oj oj..Mums..Det låter gott..Och det ÄR gott ihop..Låter vansinnigt med vattenmelon och feta men är en utmärkt blandning faktiskt..
Har pratat med min gamle granne där hemma också. Vi pratade om ditten och datten och rätt som det var så hade det gått en timme.Men jag använder skype programmet..Så det kostar mig kanske tio kronor att prata en timme.Det är ju inget alltså..Vilka fina hundar Cina..jättegulliga..Och halsbandet ..riktigt trendigt..haha..Man blir lite sugen på hund när man ser sådana sötnosar..Men det får räcka med Moggie katt..
Nu kära vänner slutar jag för denna gång..Meddelar så snart jag vet hur jag gör angående bloggen.:Till nästa gång..njut av livet.Kram/Lena

Kommentarer
Postat av: cina

God Lördags kväll på er..i England.

Här börjar hösten krypa fram på kvällarna..

Idag har vi köpt Ute lampor som lyser med hjälp av solceller..mysigt att titta ut ikväll o se dom lysa.

jag premunerar på en tidning som hete Amelia HÄLSA ..rolig och bra tycker jag.

http://www.amelia.se/halsa/

Hoppas du inte behöver ha den där dumma väreken så länge till....kram igen till dig Cina

2008-08-30 @ 22:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0