musikfestival..och bloggläsande

 Hej igen..Lägger upp en liten bild igen som jag hittat på en sida  med massor med gammaldags bilder..Tycker det är fint..I dag har vi haft soligt väder här.Och det är bra för vi har varit till Alnwick och tittat på en musikfestival..Vi ...det är Foss Ian Veronica och jag..Det har varit himla mysigt..Men jag vet inte precis om jag kan kalla det musikfestival..Det var olika dansgrupper från olika hörn av världen som dansade sitt lands danser till sitt lands musik..Det var jätte fint..Det var slut vid halv fem..Men innan dess så gick vi till en pub och tog två öl och satt och pratade också..Det var också mysigt även om Ian blev lite otålig..haha..Men han gick tillbaka till danserna..och vi andra drack ur våra öl innan vi gick. Han är inte den tålmodigaste mannen i världen min svåger..hahaha..
Sen när jag kom hem så var jag lite trött i benen..så jag har tillbringat hela kvällen isängen och framför datorn..Skulla ha skrivit här tidigare..Men jag läser en blogg om en ung tjej på 20 år som kämpar med cancer även hon..och jag har läst hennes mammas blogg också..Det är inte klokt vad dom får utstå..När jag läser om det så tror jag inte jag vågar flytta hem med cancer..Jag hoppas det går bra för dom och att dom får hjälp med att lösa det som behöver lösas..Men det är ingen rolig läsning precis..I går ..vad gjorde jag då...Jag glömde bort att titta in här..
Jag gick till Veronica tidigt på morgonen och hon visade mig några övningar jag kunde göra..Men jag kände igen många av dom ..Det påminde mycket om Callanetics träning..en mycket lugn och stillsam träning..
Sen gick jag hem och la in gurka..jättegott..Sen fick jag fart på symaskinen..Sydde nytt gulligt fodral till min symaskin..haha..Sen klippte jag ut fem änglar som jag sydde samman delarna på.:Jag ska klippa ut dom och sen sy ihop delarna också..Samt sy kläder till dom..Så har mina två senaste dagar sett ut...Mår bra som tur är..Men idag tycker jag att det gör lite ont i höger sida..Kan ju vara från behandlingen..Det blir bättre imorgon..
Nu ska jag dricka ur mitt te och sen krypa ner i sängen tror jag..Till nästa gång..njut av livet..Kram/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0