måndag och regn och tråkigt..

  Hej igen. Jag hade ju tänkt lägga upp en bild på mina kuddar jag sytt..och mitt symaskinsfodral..Men jag kunde inte låta bli att lägga upp Moggie..Här ligger han och sover på hyllan under min arbetsbänk..med huvudet på min stol..SÅ när jag ville sitta där och klippa ut fler änglar..då hade jag inte hjärta att flytta honom..Så mycket för att JAG har en arbetsplats va!!!!!.Men jag tycker han ser så himla gosig ut där han ligger..Jag fick ju klippt ut änglar ändå. Dessa har jag redan sytt ihop..Men nu ska jag klippa ut dom ..och vända dom så rätsidan kommer ut..Så jag kan stoppa dom..Jag är lite kinkig idag..Har ont i höger sida och ut i ryggen..Har haft sen i lördags..Det skrämmer mig.För jag har ju levern på höger sida..På vilken jag har cancer..Och jag har ont i ryggen..och jag har njurar där..På vilken jag har cancer..Men det KAN också vara att jag körde lite hårt igen med träning i torsdags..Problemet är ju att jag känner inget när jag tränar utan det kommer efteråt då..Så jag hoppas att det är det och inte cancern..För hon sa ju att det krymper..det kan ju inte ha ändrat sig så.Det var en månads sen på torsdags som jag gjorde scannen..Men jag ska in på behandling på torsdag denna veckan så jag får väl ta upp det med herr doktorn då..Det som har varit roligt idag hitills är att Yvonne ringde mig..HOn hade fått tre änglar idag..Jättekul.Hon skulle ta med till jobbet..Och då kanske jag kan sy fler.Om det går hem hos hennes arbetskamrater..Och då får cancerfonden lite pengar igen..Det är så roligt att kunna ge lite dit.För det behövs så vi kan få bot för denna hemska plåga..Just nu håller det upp här i stan..Men jag kan lova att det har regnat idag..Jag har satt på värmen också för jag har gått här och frusit..Det gillar jag inte..Det var fördelen i Mogan kan man se så här i efterhand..Man frös liksom aldrig..hahaha..NÄ..det kunde ju bli "lite svettigt" ibland.hahaha..Och då önskade man att det kunde bli lite regn och svalka..SÅ hur man än vänder sig så har man rumpan bak...fniss..Jag gick till posten idag..Det är allt jag har varit ute..TÄnker inte gå ut mer heller..Och jag tänker inte skriva mer just nu heller..För jag behöver sy så jag får klart änglarna tills torsdag..Ska sy kläder i fotbollslaget Newcastles färger..Svart och vitt..Och det tar en stund.ska också fästa handtagen på min fina väska..hahaha..
Till nästa gång..njut av livet..Kram /Lena

Kommentarer
Postat av: Marie Börjesson

God kväll, ha ha kan inte göra annat än skratta, va go han ser ut moggi, förstår mycket väl du inte hade hjärta att köra undan honom. Har varit så rastlös idag så jag vet inte vad, Sofia va ju här och käkade halv tolv, efter det ringde faktiskt jaana och frågade om hon och lena fick komma på en kopp, då va dom ute och gick, så dom kom en sväng så dågick det en stund igen, och när dom gått va det dags att börja med middagen. Jaa nu närmar det sig, jag är ju smart också har på tv4 fakta just nu som handlar om sekunderna före katastrofen, och just idag handlar det om flygplans haveri, ( smart va ) hör jag inte av mig i morgon på telefonen så hörs vi där ner ifrån, ha en skön kväll, och sy inte ihjäl dig kram från lill syrran

2008-08-18 @ 20:09:40
Postat av: Marie Börjesson

God kväll, ha ha kan inte göra annat än skratta, va go han ser ut moggi, förstår mycket väl du inte hade hjärta att köra undan honom. Har varit så rastlös idag så jag vet inte vad, Sofia va ju här och käkade halvtolv, efter det ringde faktiskt jaana och frågade om hon och lena fick komma på en kopp, då va dom ute och gick,så dom kom en svängså dågick det en stund igen, och när dom gått va det dags att börja med middagen. Jaa nu närmar det sig, jag är ju smart också, har på tv4 fakta just nu, som handlar om sekunderna före katastrofen, och just idag hendlar det om flygplans haveri, ( smart va ) hör jag inte av mig imorgon på telefonen, så hörs vi där ner ifrån, ha en skön kväll, och sy inte ihjäl dig kram från lill syrran

2008-08-18 @ 20:18:17
URL: http://turnip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0