lite till..

  Hej igen..SKriver lite till..GLömde ju att tacka er som tittat in här..Det är så roligt att se er här...Här kommer bild på skyddet jag gjorde till symaskinen..Nu har jag gjort klart änglakropparna.Nu är det bara kläder som ska till också.Dessa får jag klippa ut imorgon..Hoppas det är lite uppehåll då så jag kan gå en sväng..Ja det kan jag väl ändå..Men idag har jag frusit så det var inte lockande att gå ut i regnet..Håller ännu på att försöka få in en räknare men det går inte så jag tror rent ut sagt att jag skiter i det..haha..Det går bra att blogga ändå..Tänk att ordet BLOGGA ska vara så svårt att skriva..Varje gång jag skriver det..så blir det BLIGG eller BLIGGA...haha..FIngrarna är för snabba..Det är väl därför jag glömmer hälften av orden ibland..Fast i mitt huvud har jag redan skrivit dom..Sen när jag läser vad jag skrivit ibland så blir jag mörkrädd.Vilken stavning va!!!!Skulle egentligen kolla det innan jag publicerar den..Men latmasken är jag så himla aktiv just i det läget..Och då vill jag inte göra om det..Och tro mig...latmasken på axeln kan vara MYCKET övertygande när han sätter den sidan till..Nu är jag klar för idag ändå .Med syande och skrivande..återkommer imorgon..Till dess..njut av livet igen..Kram/Lena

Kommentarer
Postat av: Marie börjesson

Hej, den här dagen tycks aldrig ta slut uch och fy, nu är allt i alla fall färdigpackat, bara necesären, fön, och platt tång ska i, men det får jag packa inatt. Ska upp halvtre, sedan kommer mikael kvart över, så då blir det en kopp kaffe, sedan far vi. Incheckningen öppnar redan kvart i fem så det är lika bra vara där till dess. Hoppas det går bra för dig på torsdag, så hörs vi på telefonen där nerifrån eviva espana kram från lillsyrran

2008-08-19 @ 16:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0