irriterad

  OJ vilken stor bild det blev..haha.Tänkte se hur det ser ut i full storlek..Jag är måttligt road för tillfället..Håller på att försöka lägga in en räknare på bloggen för att se om det är någon här överhuvudtaget..Och jag gör som det står att man ska göra..Men inte i helsike att det fungerar inte..Jag blir så SUR...Har gjort om det trehundra gånger..usch och fy..Får se om jag kan få ordning på det..Annars har dagen varit bra..Var ute och gick men Thelma och hundarna..Det tog en bra stund..Långt över en timme..När jag kom tillbaka var klockan ett och då åkte vi till Ashington och handlade..Så nu har vi mat igen..Har gjort mig en god sallad igen.Har dille på det just nu..Särskilt om jag gör sallad av isberg..och så tar jag feta ost..vattenmelon,..det är så gott ihop..soltorkade tomater.och basilika..sen lite olivolja och salt och peppar..och så äter jag vitlöksbröd till ..Hur gott är inte det då...mums..I dag har jag också skrivit ner recept på inlagd vitlök...och syltad ingefära..Det är gott..Så det ska jag göra imorgon tänkte jag..Ingefäran har jag smakat någonstans..Men det är ganska dyrt att köpa färdigt..Men å andra sidan så är ingefära inte så billigt heller..Men jäkligt gott som sagt var..Vädermässigt har det varit mulet till halvklart..SÅ denna dagen är nog den bästa vi får över denna helgen..För imorgon ska det bli regn..och även söndag..Men jag har tänkt tillbringa min dag med att städa..I alla fall imorgon..Det behövs verkligen..Har ju hållt på mycket med syandet och min matta får av någon anledning massor med trådrester ..Fast jag inte sitter i närheten av den en gång..haha..Och det ser ju inte fullt så roligt ut inte..Sen blir det ju hår efter katten..Så min lördag är räddad..haha..Nej det går ganska fort att få ordning på stället..Det är ju inte så stort.:Det låter som om jag har ett stort slott men det har jag ju inte..Det är ju tre rum och ett pyttekök..Kan knappt vara två i det..haha..Men det fungerar för det det ska vara till..Men jag saknar att inte kunna ha ett bord och stolar i köket..Fast oftast sitter jag ju här i mitt rum ändå och äter och kollar datorn..Så egentligen kanske det inte skulle göra varken till eller från..Nu mina vänner ska jag kolla hem till gården..Sen får jag se vad dagen har att ge..
Kanske fortsätter jag bråka med räknare..haha..Till nästa gång..njut av livet..KRam /Lena

Kommentarer
Postat av: cina

Hej Lena...vad roligt att hälsa på hos dig idag !!! Menar i din blogg.ha ha.

Vad fina din Damer är. Långa o ståtliga. Precis ..säkert som hon som har gjort dom...eller hur Lena.

Ska läsa vad du har på de nadra sidorna ..ska bli jättespännande...

saludos... tu Amiga Cina..ps y un fuerte ABRAZO

2008-08-16 @ 18:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0