ingen räknare

 Hej på er igen..Bilden på den sovande ängeln är från ljusglimten.se. Jättefin tycker jag..Jaha..ja..som jag skrev igår så försökte jag få igång en räknare till denna sida..Men det var lögn att få det att fungera..Och jag följde då anvisningarna rätt.Ska det vara så svårt att få igång det då eller.????Men så tänkte jag..det kanske inte är meningen att jag ska HA en räknare..Det går ju att blogga ändå alltså..Så det får väl vara så ett tag då..Kan ju inte gärna skapa mig galen för den sakens skull.Nä..den energin är bättre att ha till annat..På tal om energi..Idag har jag haft massor av den varan.:Då är det bäst att ta tillvara det..SÅ när solen bestämde sig för att lysa med sin NÄRVARO så bestämde jag mig för att städa..Och så har det blivit..Jag bor i ett litet radhus med tre rum och kök..Ja kök och kök..det är LITET om jag säger så..Är vi två därinne så är det tre för mycket..Inte plats för bord och stolar inte..Men jämfört med "köket" på båten vi bodde på i Mogan så är det här stort..(ler). Började nämnda städning strax efter tio i morse..Och man skulle kunna tro att jag har ett helt slott för det tog över fyra timmar..Men då har jag också dammat och gått runt med snabeldraken och sen torkat alla golv..Så det är därför det har tagit lite längre tid..Men nu känns det härligt att sitta ner..Ska se om jag får sytt lite idag.Och då blir det genast en massa trådrester på golvet igen..Men man kan ju se det som så att då vet jag att min stackars dammsugare inte behöver känna sig ensam inne i sitt skåp för länge..SÅ ligger det till..Det skulle ju enligt vädergubbarna ha blivit ett sjujäkla regnväder idag..Men även dessa spåmän har ju visat sig ha fel mer än en gång.Så Foss har fått gjort lite nytta idag han också..Han har grävt klart i trädgården..fniss..Ja trädgård och trädgård..vad kan det vara ..kanske 25 kvadrat..fniss..Men det har varit himla mycket att gräva..Massor med ogräs...och han har vänt på det lilla gräs som fanns..dragit upp allt ogräs och rötter till dessa..Så det är klart att det tar lite tid.:Sen har han inte kunnat jobba varje dag heller..Han har ju haft den stora äran att inemellan få göra mitt rum..Tapetsera det och sen har han ju byggt arbetsbänkar till mig och hyllor..Så han har inte varit lat på något sätt..Igår kväll hamnade jag på chat med min gamla svägerska..Det var ju SÅ roligt att "prata" lite med henne igen.Så vi bestämde vi skulle ses när jag kommer hem senare i höst..Nästa torsdag ska jag in på behandling igen..Idag har jag haft ont i höger sida..Vet inte om det är träningsvärk eller om det är cancersmärtor..Jag kan ju inte säga att jag har haft det..SÅ jag vet inte..Men jag vet ju att läkaren sa att jag ska vara försiktig med träning av bålen..Det är ju en massa ärrbildningar och så efter op.Visseligen har det ju gått mer än ett år sen jag opererades..men det kan tydligen smärta ändå...Har ont i vänster sida också lite grann.Det är inte så ont att det verkligen stör..Men så fort man får ont blir man mer uppmärksam på smärtor..Det blir nog bra..Jag kör med min avslappning och min meditation så får doktorn göra det medicinska.Jag kan ju bara tala om att det gör lite ont ibland..Men jag är positiv...och i mitt huvud överlever jag..Så det ordnar sig...Och tack för kommentaren Cina..kul att du hittade hit..Jag önskar er alla en trevlig lördag..Till nästa gång..njut av livet..KRam /LenaRSS 2.0

Kommentarer
Postat av: Annika

Äntligen!

Jag hittade dig äntligen! Jag har varit så orolig för dig då du inte har svarat på mitt mail. Så kom jag på att du skriver bloggar på en annan hemsida. Vilken tur!!!!!

Jag har tänkt mycket på dig och på att jag känner en vänskap med dig trots att vi aldrig har pratat eller träffats. Jag funderade på att söka upp ditt nummer och ringa! Går du inte in på sviv längre? Är det någon särskild anledning?

Det var härligt att komma tillbaka till Sverige! Natur, luft och enkelhet tillgänglig överallt. Sedan jobbade jag en vecka och åkte sedan till södra Italien dit vi var bjuden till bröllop den 14 augusti. Vi var där några dagar. Usch, vilka överdrivna bröllop de har här. Jag ska berätta om du vill, men först skulle jag gärna vilja ha ett svar från dig.

Jobbet: I morgon kommer jag att få bekräftelse att jag kommer att bli team leader på företaget jag jobbar. Det betyder mer ansvar, men även högre lön. Please, håll tummarna för mig.

Skriv vart du vill. Du har min privata e-mailadress här, annars till sviv......men SKRIV!!!

Jag tänker på dig!

kram

Annika

2008-08-17 @ 14:58:33
Postat av: cina

Hej..vad jag hade slarvat i texten igår..såg ett antal felstavningar..ber om ursäkt.ps.Juan håller på att göra en god Potaje Canarie med linser o sötpotais bla....det ska bli så gott, hade du varit här hade du fått smaka ;) // Kramis på dig

2008-08-17 @ 16:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0