HAHAHAHA....

 HAHAHAHA....Cina du är då för dråplig..haha..Jag fick ett gott skratt..GUD det gjorde gott..haha..Hör här...FInskt recept på bål..Man tager ca.10 liter hembränt..(eller annan god starkvara)..sen lägger man i ett lingon...man låter det dra lite..tar sen upp raskt upp lingonet så inte fruktsmaken blir för genomträngande..hahaha..Tyckte jag var bra..
Här ovan ser ni hur väskan ser ut på insidan..Tyvärr syns inte fickan så bra..Har gjort en ficka för mobil..penna och en större..Den är där..hahaha..Min lördag har varit lat lat lat..Jag MÅR bra så det är ingen fara..Men jag är lite seg..Så jag låg till nästan halv tio...Somnade igår med tablett..Men jag var ändå vaken rätt länge..Men det är ju en baggis i det stora hela..Sen när jag slog upp mina blå så var det ju katten först..Han måste ju få sin frukost först som vanligt..Så det fick han..Sen var det min tur..Började med min frukttallrik som vanligt..Men jag har så lite frukt hemma så när jag hade avklarat mina frukostbestyr..Mina kort...lägger alltid ängla kort och helgon kort varje dag..Då tog jag en tur till affären här i byn..eller stan..som det ju är även om en liten sådan..Fick köpt lite bananer...jordgubbar och vindruvor...samt potatis..som väl inte går under arten frukt..hahaha..Men jag har ialla fall så jag klarar mig i några dagar.Får ta och åka till stormarknaden i början av veckan..För kattmaten börjar tryta också..Och det ska ju vara en särskild sort för Moggie..Nåväl..har också hunnit med att tvätta en maskin..för igår kväll fick jag stora svettskälvan..Får jag också efter behandlingen.haha..Så det var att byta lakan i morse..Det känns skönt att veta att sängen är renbäddad och alla lakan är tvättade torkade och inlagda i skåpet..Har ju för all del inte SÅ stora problem med svetteriet..Men jag "tvingades" ju in i klimakteriet när jag opererades..Men sanningen att säga så har jag inte haft så svårt med det heller..Lite varm har jag varit..Men inte så som man har läst om en del "kvintimmer" som svettas floder och alltid är varma eller får värmesvall..Det har jag haft turen att inte ha..Utom under behandling..då blir det jäkligt varmt stundtals..haha..Jag har inte gjort så mycket mer idag..Tyckte väl att jag kunde ta mig en lat dag..haha..Så jag har surfat runt på nätet och läst bloggar..Och nyheter..och inget mer..Men allt som jag kanske tror att jag MÅSTE är ju där imorgon också..Och då är ju dagen räddad ändå..fniss..Skjut gärna upp till morgon dagen det du inte vill göra idag..Himla bra motto tycker jag..Sen vann jag på KENO idag..HELA fem kronor..hahaha..Ja det otroligt..Men hade jag inte spelat så hade jag inte haft en chans alls..Man får se det så också..Nu kära vänner och ovänner...slutar jag för idag..Är jag på alerten så är jag tillbaka imorgon..Till dess...njut av livet..Kram/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0