ÄNnu ett bevis att "the secret" fungerar..

  Hej börjar med bilden som kommer från vintage resources..Tycker om dessa gamla bilder..MIn dag idag har varit fascinerande..Jag har ju läst boken The Secret.Som handlar om att du kan få vad du vill om du tror du kan få det..Lagen om attraktion så att säga..Fick ju bevis för det förra veckan när jag träffade Veronica som letade efter mig..I dag har det hänt igen att jag fått bevis för att The Secret fungerar..Jag har inga gummistövlar..Så jag sa till Foss att jag behöver det..Kolla på Ebay sa han..Ja det tänkte jag göra sa jag..Så rinde Thelma och frågade om jag ville ha en massa trådrullar..Hennes mamma sydde mycket..men nu är hon gammal och har haft en stroke..Så hon frågade om jag ville ha dom..Klart jag ville....Och om jag ville gå med henne ut med hennes mammas hund..Jag skulle gärna gå sa jag..Men jag gillar inte att bli blöt om fötterna..Ok sa hon..Jag kommer över med trådrullarna då ..Ok sa jag..HOn kom ..och vad hade hon med sig..GUMMISTÖVLAR hon inte behövde..VA!!!!!Inte nog med det NU när jag har gått igenom alla trådrullar så hittar jag en liten skatt..I alla bloggar om "vit"inredning som jag läser så skriver dom flesta om att dom letar efter trä trådrullar..Bland mina  trådrullar hittade jag 12 stycken.SOm dessutom hade tråden kvar ..det är inte illa..Sen igen..jag har ju gjort nya figurer..Inte änglar..men baddamer..Dessa baddamer har ju halsband av diamanter..Dessa små stenar är flata på baksidan..Jag har försökt hitta sådana i hobbyaffärerne men inte lyckat..Idag när jag gick igenom min sybox som egentligen är Foss som han hade på båten i Mogan så hittade jag kanske 20 sådana små stenar..Det är väl roligt..Jag ser ju hur The Secret fungerar..Det är helt fantastiskt..Jag blir bara mer och mer övertygad om att allt fungerar positivt..Jag är så tacksam för allt jag får uppleva av denna sort..Har sytt idag igen.Skickade iväg stora Yvonnes änglar..Och har börjat med lilla Yvonnes överraskning..haha..Tror hon är nyfiken fast hon säger att hon inte är det..Ja ialla fall..så kom jag iväg ut på promenad med Thelma och hennes mammas hund idag..Det var härligt.Vi gick på den stranden där hundar är tillåtna..Så det blev en sväng med mina stövlar..Så jag tycker min dag har varit helt fantastisk..Nu ska jag sluta för idag..Men jag är väl tillbaka imorgon igen.:Till dess..njut av livet..Kram/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0