ny dag igen

Hej alla första maj firare..Hoppas att ni är vid gott mod och inte har för ont i håret..Själv sitter jag här i Cramlington..och det är mulet idag.Dom firar inte försa maj alls här som vi gör hemma..Idag ska jag försöka hitta en resa till mogan igen..Jag behöver åka dit för att få ett avslut på min tid där..Min älskade syster Britta ska också se om hon kan komma till mig..Det ser jag fram mot..Igår kom det ett paket från henne med massor av grejor i..Det var Foppa tofflor...ett par gulliga sockor..en bok..och två cd-skivor med relax musik..Det var rena julafton..Det gladde mig enormt..Jag var som en barnunge..haha..Jag vill inte ha några presenter..jag fyller ju år..utan den bästa present för mig är att jag ännu är här i livet..och får vakna varje dag..Det är nog..Idag vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig för..Kanske cykel eller promenad..Jag hittar ju nya ställen att gå varje gång jag är ute nästan..Tror jag ska ta mig till biblioteket här..har hört att det ska finnas kartor där över cykelvägar..det skulle vara intressant att få tag på ...Då kan man cykla iväg på morgonen och vara ute hela dagen..Det skulle vara fint..Foss och jag har tagit det lugnt..Det har inte varit något firande för oss..haha..Jag fick nog i söndags..det blev lite mycket vin då..gillade det inget vidare..fniss..Annars mår vi bra och det är jag tacksam för..Nu slutar jag för idag..men glöm inte njut av livet..Jag är tillbaka en annan dag..
Kramar till er alla från Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0