MOGAN

Hej igen.Nu är jag här igen.Har blivit lite dåligt det senaste.Bilden bredvid visar min gård.Och min granne som sitter ute på sin gård.Vi tog kort på hästar som passerade.Man ser ryggen på en av ryttarna.Hon har en grön självlysande väst på sig..haha..Jag mår bra och är väldigt uppåt för tillfället.Igår fick jag tag på en biljett till Mogan.Så jag drar dit den 12 maj.Jag måste vara tillbaka här senast den 4 juni.Eller allra senast den 6.Har min sista behandling den 7.Flyttade fram den sista behandlingen en vecka. Den 16 kommer min syster Britta och stannar med mig i två veckor.Det ska bli härligt.Vi har så mycket ihop. Vi tänker samma för det mesta och hon har verkligen varit ett stöd under min sjukdomstid. Ja alla runt mig har varit ett stöd och hjälpt mig att vara positiv.Det är viktigt att försöka hålla livsmodet uppe.Annars tror jag att det är ännu jobbigare.Vädret är mulet här..Men bara här uppe i norr..I resten av landet har det varit sol hela veckan och upp till 25 grader vamt.Här har runt tretton..Så det är inte så himla gott..Har varit ute lite varje dag på min cykel.Häromdagen när jag for till shoppingcentret och var nästan där..då gick cykel kedjan av..fniss..Fast just då var det inte fniss..Ringde till Foss så han kom och vi fick tag på delar till kedjan så han kunde laga den..Han är ju händig som tur är..SÅ nu fungerar min cykel igen. Jag kan inte bestämma mig om jag ska ut och gå idag eller ta cykeln..Jag behöver ha många mil i mina ben.Om min dröm slår in nästa sommar så måste jag kunna gå långt.Jag och min syster tänker vandra El Camino i Spanien.En liten nätt sträcka på 80 mil. Vet inte om vi ska gå hela sträckan ännu..men man måste gå minst tio mil för att kunna kalla sig för pilgrim..Nu slutar jag för idag..och kanske är jag tillbaka i morgon..Njut av livet..
kramar till er alla..
Hopp är i sig ett slags lycka- kanske den största lycka denna världen kan erbjuda...Lena,

Kommentarer
Postat av: Piba

Ja det var väl på tiden att du skrev något igen...annars hade jag tröttnat på att titta här haha..skulle bara säga hej o tala om att jag saknar dig...men bara lite;)kram Piba

2007-05-04 @ 15:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0