promenad

Hej igen. Här ser ni en bild från när vi gifte oss..Har inte visat det förut..inte så vackert man ack så kärt..Det var dagen innan min första behandling. Så nu vet ni det..Idag är det måndag igen som tur är.Jag har inget emot att vara här ensam.Utom på söndagar.Fråga mig inte varför det är bara så..Men jag fick igång kroppa skrället igår och tog en promenad..Gick ut vid elva och var hemma klockan tre. Jag hade stegräknaren med mig och det var 18.05 kilometer.Det tycker jag är en lagom promenad..Åtminstone slog jag ihjäl tiden.Jag gick ner till stranden och tillbaka.Men två olika vägar.Det finns hur mycket vägar som helst att gå här..SÅ det är tur att jag gillar att gå..Har hittat en karta med lite olika vägar som är utslängt..haha..på landet..Hittade en sådan igår..Det var en kanonfin väg alltså..Och det är bara den sista biten fram till stranden som jag behöver ha trafik inpå mig..Så det var en givande promenad tycker jag..Imorse var jag uppe vid åtta..För jag skulle ju ha induktion på gymmet idag..Så när jag hade suttit och drönat och vaknat till liv så gjorde jag mig iordning och for iväg på cykeln..Det är säkert minst 5 kilometer..Och sen tillbaka igen..så det var bra det med..Och killen på gymmet gjorde "hälsokontroll"..haha..fniss fniss..Men blodtrycket är superpt...135/75..fint..pulsen 80...kanon...min vikt...66...midja...88...inte så bra för tillfället..fniss..och mitt bodymass index.23...så jag är i fin form..Inte illa för att var sjuk va!!!!..HAHAHAHA....Så jag tänkte ta mig dit imorgon och börja lite sakta igen..Får ta det lugnt..Kan inte anstränga själva mittendelen av kroppen..fniss..Så det blir inga magmuskler tränade..Men det gör inget..Huvudsaken är att jag får igång flåset och kan börja bygga upp mig...Nu ska jag sluta för idag..Det är snart hem till gården här..haha..Jag kan inte missa det..Fast vi är säkert tre år före er därhemma..och det är spännande..ha det gott ..Njut av livet..ta vara på varandra..Utan hopp skulle hjärtat brista..
Lev väl.Kramar från Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0