ny dag igen

Hej igen alla måndagströtta vänner..Nu är det måndag igen och det blåser och är regnigt..Jag är så van att det är regnigt nu så jag tänker inte på det..haha..Midsommaraftonen var dock solig..Och det var det ju inte hemma..Men jag tycker att jag var värd det..Det var lite jobbigt att sitta ensam..jag saknade alla mycket mer då..Här bredvid ser ni kort på Mogan..Kom äntligen kom på hur jag ska ladda ner bilder och kort på ett snabbt och bra sätt..Så nu har jag lagt upp lite bilder i mitt arkiv..Måste säga att jag saknar Mogan..och jag trodde att jag aldrig mer ville åka dit när jag åkte därifrån i höstas..Men sen har den känslan lagt sig och det var härligt att vara tillbaka de få veckor jag var där tidigare..Men nu ser jag fram mot att komma hem till Sverige..Idag är det en vecka tills Foss och Moggie kommer hem...utan problem får vi hoppas..och det är tre veckor kvar tills jag åker hem..Det ser jag verkligen fram mot..Idag däremot vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på..Vet inte om jag har lust att cykla till gymmet när det blåser..och är kallt..ja vi har runt 12 grader..så det är verkligen sommartemperatur...fniss..Men jag kan ju alltid göra lite övningar hemma..Det gör jag också..sen får jag se om det blir något promenerande och städande..Fick min Hemmets Journal också..så jag ska ju helt klart läsa den först..SÅ nu slutar jag för idag ...Lev väl och njut av livet..ta vara på varandra...Jag tror på solen även då den inte skiner..jag tror på kärlek även då jag inte känner den...jag tror på Gud även då han är tyst...Kramar från Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0