midommar

Hej alla vänner..Hoppas att ni har det bra därhemma..Jag vet ju att många av er firar eller har firat midsommarafton ialla fall.Det är ju lördag idag..Igår var det sol här och regn därhemma..hahaha..Men lugn bara lugn..det regnar här idag..fniss..Jag får säga att jag känner mig ensam nu under denna helg..Jag saknar sill potatis och nubbe..men man får ta seden dit man kommer..Det ska bli härligt när Foss kommer hem..med katten..äntligen..Vi får vara tillsammans i två veckor..haha.Sen åker jag hem..fniss..Vi har aldrig varit ihop så lite någon gång..Vi skulle nog aldrig ha gift oss..hahaha..Skämt åsido..Igår var jag till optikern..fick beställa glasögon som jag ska ha jämnt..inte nog med att man är halvgammal och inte full frisk..man är halvblind också..fniss..Det är så retligt när jag glömmer glasögonen tex.om jag handlar och jag inte kan läsa vad som står på paketen..fniss...Det är bättre att ha ögona på näsan så dom är med mig hela tiden istället..Jag har inte en aning om vad jag ska hitta på idag..Som sagt så regnar det och jag har en regnkappa..men tar jag cykeln ut på en tur..blir benen blöta och det gillar jag inte..fniss..kan ju i och för sig byta när jag kommer hem..Kanske bättre med en promenad..Annars kan jag ligga i sängen och läsa..har ju böcker i mängder att läsa..både engelska och svenska..Städa skulle inte heller vara fel..men det finns ju kvar i morgon också för den delen.Känner mig lite lat..haha..Vi får se hur dagen blir..jag är ju inte i den situationen att jag MÅSTE göra något precis..Tack för kommentaren Piba..jag behövde inte gömma mig i badkaret..haha..Det blev ingen åska..men det var lite åska en morgon i veckan..men som tur var så var det inte så mycket..Då hade jag fått gå ur sängen och gömt mig i badkaret kanske..vem vet..jag är lite skiträdd för åskan..Sedan jag var..för två år sedan..HAHAHA...ja ja jag vet..men det var ett bra försök ialla fall..Nu slutar jag för idag och får väl försöka sätta fart på dagen..har inget gjort mer än ätit frukost och suttit här framför datorn..Njut av livet och ta vara på varandra..vi ses snart..inte många dagar kvar nu..25 tror jag..Kramar till er alla från lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0