här igen

Hej på er alla.Nu är jag tillbaka..Det har varit en härlig tid i Mogan med mycket sol och värme.Min älskade syster kom och stannade med mig i två veckor..Vi njöt verkligen av livet..Vi åt och drack måttligt..och läste och var ute och gick..Jag tror vi var ute två kvällar..haha..och det senaste vi gick och la oss var klockan tolv..Men det var mest för att det hade blåst så att en lina till båten hade gått av..Och när systera hade bytt den så knirka det och knaka i hela båten..Så vi försökte få tyst på det..Ja...rättare sagt min syster..Jag begriper ju inget om båtar..så det var tur att hon var med..haha..Den sista veckan kom Foss ner också..så vi fick några dagar tillsammans innan jag var tvungen att åka hem för min sista behandling. Han är ännu kvar där..vi har fått klart med papper på katten så vi kan få hem honom i början av juli..Sen får vi se hur det går med båten.Jag hoppas vi kan få sålt den..Det är en oro att ha båt i annat land..Men jag antar att den säljs när det är menat så..
Jag hade min sista behandling i torsdags..och det var inte så kul..Det var så svårt att sätta nålen på rätt plats...så tre olika personer fick försöka och efter 6 olika försök satt den äntligen.Det gör lite ont att sätta den nålen..men vad tusan..det fick ju gå..Det var som om venerna visste att nu ska det stickas igen..haha.Det har aldrig varit ett problem förut..Jag var ganska seg i torsdagskväll..Sov inget till fredag..så igår..fredag gick jag och la mig vid fem på em för att bara liggga och ta det lugnt..Somnade så småningom och har sovit som en stock..har varit vaken ibland men har somnat om igen som tur var...Låg ända till halv tio..Men det var gott..Efter det har jag ätit frukost och druckit kaffe..Nu är det snart dags att få upp dom blå..Har inget planerat för dagen..men en promenad får jag försöka med..Känner mig ganska vek idag också..men jag vet ju vad det beror på så det är ok..Hoppas att ni alla har det bra..jag ser fram mot att komma hem till Sverige inom en månad..
Njut av livet och ta vara på varandra.. Nu är inte tid att tänka på vad du inte har. Tänk på vad du kan göra med det du har..
Lev väl..och kramar till er alla från lena

Kommentarer
Postat av: Pyret

HEJ :D Hur mår du nu? Hoppas du är lite piggare. Jag mår bara toppen, kommer snart hem till Sverige :) När ska du hem? jag kommer hem 22-27juni för att fira lite midsommar, ska bli mysigt. Ta hand om dig! Kramar

2007-06-11 @ 13:00:00
URL: http://pyretma.blogg.se
Postat av: Piba

Hej morsan...Hoppas allt e bra...Hälsa den gamle närdu pratar med honom. Jag har skickat ditt brev nu oxå...Kram

2007-06-12 @ 14:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0